بوستان
کارشناس مسئول فروشگاه بوستان کتاب مشهد خبر داد: ارسال بیش از 10 هزار جلد کتاب طی سه ماه اول امسال به کشور افغانستان کارشناس مسئول فروشگاه بوستان کتاب مشهد گفت: بیش از 10 هزار جلد کتاب طی سه ماه نخست سال جاری به کشور افغانستان ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، محمود اکرامی ضمن اعلام این خبر افزود: بخش عمده کتاب های ارسالی شامل نهج البلاغه، قرآن، مفاتیح الجنان و همچنین تعدادی کتاب در زمینه های تربیتی و اخلاقی و دروس حوزوی بوده که به شهرهای مختلف کشور افغانستان ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور مداوم و مؤثر در بازار کتاب افغانستان، به ویژه در موضوع دروس حوزوی و علوم اسلامی، از برنامه ها و دغدغه های مؤسسه فرهنگی بوستان کتاب بوده و تلاش کرده ایم ارتباط خود را با مراکز مختلف فرهنگی در نقاط مختلف افغانستان از جمله هرات، بامیان و حتی در بدخشان، حفظ کرده و گسترش دهیم.

اکرامی در ادامه گفت: حجت الاسلام «سید احمد حسینی حنیف» و «فرید حسین زاده» به عنوان چهره های شاخص فرهنگی در نقاط مختلف افغانستان، در راستای توزیع کتاب های ارسالی به افغانستان و گسترش فعالیت های فرهنگی در این کشور، اقدامات قابل توجهی انجام داده اند و در همین راستا، تفاهم نامه هایی با نمایندگی موسسه بوستان کتاب در مشهد منعقد کرده اند.

کتاب فروشی موسسه بوستان کتاب شعبه مشهد در ورودی ساختمان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی روزانه محل حضور جمع زیادی از فرهیختگان حوزه و دانشگاه است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما