بدرقه
توسط اداره هنر ورسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ؛نقد و بررسي فيلم سالمون با محوريت بررسي اخلاق در فيلم هاي كوتاه كشوربرگزار گردید در راستای فعالیت قطب اخلاق ،خانواده و سبک زندگی ، اکران و نقد و بررسی فیلم سالمون اثر افشین اخلاقی با محوريت بررسي اخلاق در فيلم هاي كوتاه كشور چهارشنبه 13 تیر با حضور محسن بدرقه منتقد سینما در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این جلسه محسن بدرقه منتقد سینما به بررسي ساختار فيلم سالمون پرداخت و ضمن قابل احترام بودن اثر جسارت كارگردان را در ساخت فيلم كوتاهي با لوكيشن هاي خارجي ستايش نمود .

این منتقد سینما در ادامه به تحليل و بررسي اخلاق و سبك زندگي اسلامي در فيلم هاي كوتاه روز سينما ايران پرداخت و گفت: بطور يقين اين فيلم ها بايد بنحوي ساخته و پرداخته شوند كه به هيچ عنوان مبلغ فرهنگ غربي نباشند و لازمه اين امر تقويت گرايشات اسلامي در بين فيلمسازان جوان است كه در پي آن توليد آثاري اسلامي و ديني خواهد بود .

وي گفت: اعتلاي هنر در تضمن اخلاق است و اگر هنرمند زيست مطهري داشته باشد اثر وي هم تطهير شده و مبارك مي باشد .

 بدرقه در ادامه افزود:سالمون نگرش هنرمندي مسلمان به پديده زندگي دوباره بعد از ندامت از گناه ميباشد و بازسازي روزهاي سپري شده می باشد که این حرکت ممکن است در زندگی خیلی از افراد جامعه پدید بیاید و فیلم در واقع توانسته است به این حرکت یه مسیر مشخص نشان دهد.

سپس افشین اخلاقي کارگردان فیلم سالمون افزود: این فیلم بواسطه داشتن لوکیشن های خارجی و فضای جنگل سختی های بسیاری را حمل بر کار میکرد و قطعا بدون حضور تیمی حرفه ای امکان ساخت فیلم میسر نبود

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما