پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:47:11

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛

همایش بین المللی «گفتگوهای فرهنگی در چشم انداز تمدنی ایران و جهان عرب» برگزار می گردد

  • خلاصه :همایش بین المللی «گفتگوهای فرهنگی در چشم انداز تمدنی ایران و جهان عرب» به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، همایش بین المللی «گفتگوهای فرهنگی در چشم انداز تمدنی ایران و جهان عرب» با حضور برخی از رؤسای دانشگاه ها و اندیشمندان ایران و جهان عرب در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار می گردد.

این همایش با هدف بسط تعامل و تقویت سهم اندیشمندان ایران و جهان عرب در مسیر حل چالش های موجود در مسیر روابط فرهنگی و به منظور پیدا کردن راه حل های مشترک جهت برون رفت از آن با استفاده از گفتگوهای فرهنگی به همت معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دانشگاه باقرالعلوم(ع)، دانشگاه کوفه، مرکز الحضاره لتنمیه الفکر السلامی لبنان، جامعه المصطفي (ص)‌العالميه، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه، مجمع جهانی اهل بیت(ع)، دانشگاه ادیان و مذاهب،  و... از جمله مجموعه هایی هستند که در برگزاری این همایش همکاری دارند.

همایش بین المللی «گفتگوهای فرهنگی در چشم انداز تمدنی ایران و جهان عرب» دوشنبه 2 دی ماه 1398 صبح از ساعت 8:30 تا 12 و عصر از ساعت 15 تا 17 در قم، چهارراه شهدا، ابتدای خیابان معلم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار خواهد شد.
 

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما