حسینی بوشهری
1397/11/27 شنبه آیت الله حسینی بوشهری: مسؤولیت دفتر تبلیغات اسلامی بعد از دیدار اخیر با رهبر انقلاب سنگین تر شده است عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دیدار اخیر مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با رهبر معظم انقلاب گفت: معتقدم که مسؤولیت دفتر خیلی سنگین شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم» در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص فعالیت های دفتر و دیدار اخیر رییس و مدیران این دفتر با مقام معظم رهبری اظهار داشت: حقیقتا تعبیر مقام معظم رهبری درباره دفتر، تعبیر بلندی است اما معتقدم که کارکردهای دفتر در بعد اعزام مبلغ، پژوهش، دانشنامه و به خصوص در بحث کارهای تبلیغی آن هم به صورت خودجوش که در بین طلاب مورد حمایت جدی دفتر قرار می گیرد و به خصوص در عرصه فضای مجازی کارهای بسیار قابل توجهی کرده است.

وی گفت: امیدواریم حرکت های دفتر تبلیغات اسلامی همچنان بیش از گذشته در مسیر تعالی باشد و ما با این دستاوردهای دفتر روز به روز بیشتر آشنا شویم.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: معتقدم که بعد از دیدار اخیر مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با رهبر معظم انقلاب، مسؤولیت دفتر خیلی سنگین تر شده است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما