یوسفی مقدم
1397/9/17 شنبه رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن خبر داد: مجوز انتشار فصلنامه «مطالعات علوم قرآن» دریافت شد رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: با تصویب هیأت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز انتشار فصلنامه «مطالعات علوم قرآن» دریافت شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق یوسفی مقدم در گفت و گویی اظهار داشت: به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مجوز فصلنامه «مطالعات علوم قرآن» در زمینه علوم قرآن و حدیث به مدیر مسئولی حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی با تصویب هیأت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شد.

وی در خصوص اهداف انتشار فصلنامه مطالعات علوم قرآن گفت: این نشریه با هدف زمینه‌سازی و گسترش پژوهش‌های تخصصی و روزآمد و ایجاد بستر مناسب برای انعكاس دیدگاه‌های صاحب‌نظران عرصه قرآن‌پژوهی و تضارب آرا و نقد دیدگاه‌ها و نظریه‌ها در زمینه علوم، معارف و تفسیر قرآن، راه‌اندازی شده است.

رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن خاطرنشان کرد: مخاطبان فصلنامه «مطالعات علوم قرآن» متخصصـــــــان و محققــــان قرآن‌پژوه، استادان و پژوهشگران علاقه‌مند به مطالعات قرآنی هستند و گستره موضوعی آن، پژوهش‌های علوم و معارف قرآن اعم از مباحث درون‌رشته‌ای و بینا‌‌رشته‌ای است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما