صفحه اصلی | عضویت در خبرنامه | معرفی دفتر | پیوندها |  ارتباط با ما

 

 
 

 

 
 
       

English

العربیه

ویژه نامه

پیام روز

همایش ها

نظرسنجی

 

رئیس اداره اطلاع رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی خبر داد: تولید لوح فشرده ره توشه بهاری بشیران جوان رئیس اداره اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی گفت: یکی از جدیدترین ابتکارات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم طراحی و اجرای تبلیغ چهره به چهره با نام بشیران جوان است که می تواند نتایجی چون تربیت مبلغان جوان و ترویج تبلیغ چهره به چهره در بین بستگان و نزدیکان را در پی داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، رمضانعلی بذر افشان گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت فرا رسیدن سال نو شمسی در راستای تجهیز مبلغان بشیران جوان ، نرم افزاری جامع تهیه کرده است تا مبلغان از لحاظ محتوی تبلیغی از توشه مناسبی برخوردار باشند.
وی گفت :نرم افزارچند رسانه ای «ره توشه بهاری» از محتوای غنی برخوردار است و در بخش منابع تولیدی متن کامل کتاب های ره توشه‌های  بهاری راهیان نور با عناوین «ره توشه نوروزی بشیران جوان(نوروز 1392)»، «تبلیغ چهره به چهره در نوروز»، «ره توشه راهیان نور» و «از نزدیکانت آغاز کن» قرار داده شده است که تمامی این کتب توسط معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در سال های گذشته تهیه شده که در اختیار طلاب جوان قرار داده شده است.
رئیس اداره اطلاع رسانی  معاونت فرهنگی و تبلیغی اضافه کرد: در این لوح فشرده مستندات نوروزی با عناوین شمیم سخن رهبری (متن کامل پیام های نوروزی مقام معظم رهبری از سال های گذشته تا کنون ، «آیت الله جوادی آملی: بهار انسان را به یاد قیامت می اندازد»، «زیبایی های قرآن»، «غوغای حیات در نشئه دیگر» و «فصل تحول و دگرگونی» برای مبلغبن ارائه شده است.
وی اظهارداشت :نوروز و آداب آن در فرهنگ اسلامی ایرانی نیز بخش جالب توجه دیگری از این لوح فشرده است است که مطالبی مفید در رابطه با اسلام و عید نوروز، سنت ها و آفت های آن، حقوق خویشاوندی و صله رحم و اعمال مخصوص ایام نوروز در مفاتیح الجنان را در برمی گیرد.
بذرافشان گفت : در ارتباط با مناسبت های بهاری به خصوص ایام نوروز هم مطالبی مناسب جهت ارایه به مخاطبان در این لوح تعبیه شده است که مقاله هایی در مورد ایام فاطمیه، روز جمهوری اسلامی، حمله رژیم ستمشاهی به مدرسه فیضیه و عملیات های فتح المبین یک و دو از این نمونه است.
وی در پایان با اشاره به سایر بخش های این نرم افزار گفت: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در این نرم افزار برای پر کردن هر چه بهتر و سالم تر اوقات فراغت جوانان در ایام نوروز محتوایی چند رسانه‌ای مانند داستان و حکایت، فیلم، عکس، موزیک و بازی های مناسب با سیستم عامل های اندروید و جاوا در نرم افزار ره توشه بهاری ارائه داده است تا بشیران جوان بتوانند خویشاوندان و نزدیکان خود را برای پر کردن سالم اوغات فراغت خود راهنمایی کنند.
علاقه متدان جهت استفاده از محتوای نرم افزار «ره توشه بهاری» میتوانند از طریق وب سایت رسمی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به آدرس
www.samta.ir اطلاعات لازم را کسب کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

 
 
 

صفحه خانه   |   بانک اطلاعات   |   خدمات الکترونیک   |   محصولات فرهنگی   |   پایگاه های وب    |   روابط عمومی

 

www.dte.ir

Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما