سیره معصومان
1397/8/24 پنجشنبه به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛ کتاب «سیره معصومان(ع) در فقرزدایی» منتشر شد کتاب «سیره معصومان(ع) در فقرزدایی» به همت پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، پدیده فقر به عنوان یکی از مهمترین بحران های اجتماعی، خود سبب پیدایش بحران های دیگر شده است و پیامدهای زیانبار فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فراوانی را در پی دارد. از این رو جوامع بشری و ادیان و مذاهب مختلف همواره در پی یافتن راه حلی برای برون رفت از آن بوده اند و راهکارهایی برای مقابله با آن اندیشیده‌اند.

کتاب «سیره معصومان(ع) در فقرزدایی»، درباره فقرزدایی در سیره معصومان(ع) و راهکارهای آن بزرگواران برای زدودن فقر از جامعه، از موضوعات مهمی است که شناخت آن برای جامعه ضروری می نماید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین علی‌اکبری کتاب «سیره معصومان(ع) در فقرزدایی» را برای تبیین راهکارهای ائمه‌اطهار(ع)، در مورد فقرزدایی تألیف کرده است که در آن اثر، مباحثی نظیر سیره فردی معصومان(ع) در فقرزدایی و سیره حکومتی ایشان در فقرزدایی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما