هفته بسیج
1397/9/17 شنبه مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد فرمانده مدافع حرم در سوریه با بیان این که جامعه بدون روحانی، جامعه‌ای یتیم است، گفت: حوزه‌های علمیه‌اند که بسیج و رزمندگان جبهه مقاومت را پرورش می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، سیدعلی حسینی «از فرماندهان مدافع حرم در سوریه» در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد، با اشاره به گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در کشورهای اسلامی و اشاعه روحیه مقاومت که ناشی از تشکیل و ادامه برکات تأسیس بسیج در انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره) است، بیان کرد: جنگ در سوریه، جنگ بر سر ارزش‌های انقلابی و اسلامی است و رزمندگان جبهه مقاومت در این جنگ، بدون چشم‌داشت به منافع مادی و دنیایی و تنها بر اساس غیرت دینی و احساس مسئولیت ناشی از علاقه به اهل بیت(ع) به این جبهه‌ها اعزام می‌شوند.

وی به بیان دشواری‌ها و سختی‌های فوق‌العاده و جان‌فشانی‌های رزمندگان مقاومت در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه پرداخت و به ذکر خاطراتی از آموزش‌های رزمندگان در ایران و سوریه و همچنین حضور در جبهه‌های نبرد علیه دشمنان تکفیری و دشمنان بشریت پرداخت.

این فرمانده مدافع حرم در سوریه با بیان این که شهادت، دستاوردی بزرگ برای جامعه است و خون شهید مانع شکست اسلام می‌شود، تصریح کرد: در عملیات‌ها بنده شاهد بوده‌ام که دشمن با روحانیون و حوزه‌های علمیه بیشتر عداوت دارد و می‌دانند حوزه‌های علمیه‌اند که بسیج و رزمندگان جبهه مقاومت را پرورش می‌دهند و جامعه بدون روحانی، جامعه‌ای یتیم است و نظامیان، زیرمجموعه روحانیت هستند. هر جا که طلبه‌ها باشند، بیشتر از رزمندگان زحمت می‌کشند و این مشاهدات عینی بنده است.

در این مراسم، عالمی «مسئول بسیج کارکنان دانشگاه باقرالعلوم(ع)»، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج کارکنان دانشگاه پرداخت.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما