در راستای تعاملات بین دستگاهی و استفاده از ظرفیت‌های متقابل صورت گرفت؛ انعقاد تفاهم نامه پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن با رادیو قرآن به منظور بهره گیری از ظرفیت‌های مراکز علمی و پژوهشی، تفاهم‌نامه‌ای بین پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و رادیو قرآن صبح روز سه شنبه هفتم اسفندماه به امضا رسید.
به گزارش پرتال جامع علوم و معارف قرآن، با توجه به اهمیت بررسی علمی مشکلات و رفع نیازهای موجود از طریق بهره گیری از ظرفیت های مراکز علمی و پژوهشی، تفاهم نامه ای بین پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن به نمایندگی"حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق یوسفی مقدم و رادیو قرآن به نمایندگی استاد احمد ابوالقاسمی منعقد شد.
مشارکت در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، تلاش در راستای مرجعیت قرآن در فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه، استفاده از ظرفیت‌های علمی اعضاء هیات علمی، محققان و کارشناسان پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در برنامه‌های رادیو قرآن، همکاری در حوزه اطلاع رسانی رویدادها و فعالیت‌های این پژوهشکده، در رادیو قرآن و برگزاری رویدادها و برنامه های مشترک از محورهای همکاری این تفاهم نامه است.

به منظور اجرای بهینه تعهدات و محورهای اشاره شده در این تفاهم نامه، کمیته مشترکی از نمایندگان پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و رادیو قرآن تشکیل می‌گردد که در خصوص اجرایی نمودن هر یک موارد تصمیم گیری نموده تا پس از موافقت نهایی طرفین تفاهم‌نامه به مرحله اجرا درآید. همچنین نمایندگان یاد شده پس از انعقاد تفاهم‌نامه به طرفین معرفی می شوند.

 
منبع: تولید محتوای پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اخبار پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن, تفاهم نامه, پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن, حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق یوسفی مقدم
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 1515
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما