طی حکمی صورت گرفت؛ انتصاب حجت الاسلام محمود ملکی راد به عنوان سرپرست گروه مهدویت پژوهی  حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک زایی رییس محترم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت الاسلام محمود ملکی راد را به عنوان «سرپرست گروه مهدویت پژوهی» منصوب کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی،  در حکم ایشان توجه به مساله محوری قطب های فکری ـ فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی، جامع نگری و توجه به بسته فعالیت های پژوهشی، کسب مرجعیت علمی در حوزه پژوهشی مربوط (از طریق حداقل پیگری طرح ها و تکمیل پروژه ها و برنامه های ناتمام) مورد تأکید قرار گرفته است.
درمتن حکم آمده است:
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محمود ملکی‌راد(دام عزه)
به استناد بند «ب» ماده 8 قانون جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری و بنا به پیشنهاد رییس محترم پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی، به موجب این حکم، به عنوان سرپرست گروه «مهدویت‌پژوهی» منصوب می‌شوید. توجه به مسأله‌محوری قطب‌های فکری ـ فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی، جامع‌نگری و توجه به بسته فعالیت‌های پژوهشی، کسب مرجعیت علمی در حوزه پژوهشی مربوط (از طریق حداقل تمرکز بر اجرای یک کلان‌پروژه، برگزاری کرسی‌های تخصصی، تقویت تعامل علمی و پی‌گیری طرح‌ها و تکمیل پروژه‌ها و برنامه‌های ناتمام) مورد تأکید است. توفیق جناب‌عالی را از خداوند متعال خواستارم.

در پایان بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای حسین الهی‌نژاد در مدت تصدی این مسئولیت تشکر نمایم و از پروردگار متعال برای ایشان دوام توفیق و عزت روزافزون مسألت دارم.



 
منبع: اخبار حوزه ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اخبار پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی, حجت الاسلام والمسلمین محمود ملکی راد
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 267
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما