به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛ شماره 114 فصلنامه علمی ـ پژوهشی «فقه» منتشر شد یکصد و چهاردهمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی فقه به همت پژوهشکده فقه و حقوق و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی یکصدوچهاردهمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «فقه» مربوط به تابستان 1402 منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:jf.isca.ac.ir نمایه گردید. 

«تحلیل فقهی نجس‌شدن آب کر و قلیل بر اساس ضوابط نسبت‌سنجی منطبق بر نظریه انقلاب نسبت» اثر بلال شاکری؛
محمدتقی فخلعی و محمدحسن حائری؛ «بازخوانی ادله حد قتل برای شک در نبوت (خوانش انتقادی در پرتو موازین علم فقه)» نوشته علی محمدیان و بتول سلحشور؛ «بررسی فقهی معاملات بازار فارکس» به قلم سیدمرتضی خاتمی‌سبزواری؛
علی ظهیری و رضا عندلیبی؛ «بررسی فقهی بیهوشی اختیاری در موارد غیر‌ضرور» اثر محمدجواد صفائی راد و محمدحسین صالح‌نیا از جمله مقالات این شماره است.
همچنین «افزایش مهریه پس از عقد از منظر فقه امامیه» نوشته محمّد تاج‌الدّینی؛ «صدق اعانه و معاونت بر ترک فعل با تأکید بر جنبه گناه و کیفر» به قلم علیرضا فرحناک؛ «امکان‌سنجی تعمیم مصارف موقوفه در وقف خاص بر اساس اطلاق یا انصراف جهت وقف نزد عرف» اثر محمدمهدی مریدی؛ فخرالله ملّایی‌کندلوس و حامد رستمی ‌نجف‌آبادی از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.
فصلنامه علمی ـ پژوهشی فقه در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)؛ بانک اطلاعات نشریات کشور (
Magiran.com)؛ پایگاه مجلات تخصصی نور (Noormags.ir)؛ پایگاه استنادی سیویلیکا (www.civilica.com)؛ مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)؛ پرتال جامع علوم انسانی (ensani.ir)؛ کتابخوان همراه پژوهان (pajoohaan.ir)؛ پایگاه Google Scholar؛ سامانه نشریه jf.isca.ac.ir و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می‌شود.
 
منبع: روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی, فصلنامه علمی ـ پژوهشی «فقه», پژوهشکده فقه و حقوق
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 584
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما