صفحه نخست
آشنایی با دفتر
.:: سخن نخست ::.
سند راهبردی فناوری اطلاعات
هیئت امناء
چشم انداز بیست ساله
بیانیه ماموریت
دفتر در نگاه ولایت
ساختار سازمانی
معاونت آموزش
معاونت پژوهش
معاونت فرهنگی-تبلیغی
معاونت منابع انسانی و پشتیبانی
حوزه ریاست و روابط عمومی
اعضای هیئت علمی
اعضای هیئت علمی پژوهشی
اعضای هیئت علمی آموزشی
خبرنما
اخبار
همایش ها و فعالیت ها
انجمن های علمی
محصولات نرم افزاری
پرتال نشریات
تماس با ما
يكشنبه 8 شهريور 1394
تغییر مخاطب در قرآن
نويسنده:
شاهسوندی، شهره, خانه زاد، امید
ناشر:
موسسه بوستان کتاب قم
ناشر اصلي:
معاونت پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
نوبت و سال انتشار:
1392
چكيده:
کتاب تغییر مخاطب در قرآن به یکی از موضوعات کلیدی در ترجمه و تفسیر قرآن کریم میپردازد که تاکنون مورد عنایت بایسته محققان و مترجمان قرار نگرفته است؛ به همین دلیل کاستیهایی در برداشت و شیوه انتقال تغییر مخاطب در ترجمهها و تفاسیر قرآن به چشم میآید. اثر حاضر کوشیده ضمن بررسی تحلیلی مقوله تغییر مخاطب و تعیین ساختار ویژه آن در نص کلام وحی و تبیین جایگاه آن نزد مخاطبان و صاحبان اندیشه و واکاوی برخی از مهمترین ترجمههای فارسی و انگلیسی، معایب ساختاری و مفهومی ترجمهها را شناسایی و در برگردان متن وحی به زبانهای دیگر راهکارهای لازم را ارائه نماید.
موضوع:
قرآنی
امتیاز دهی
پاسخ
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد
خانه
|
بازگشت
|
Guest (PortalGuest)
دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت :
شرکت سیگما