3
درآمدي بر روشهاي تبليغي ائمه(ع) نويسنده: دياني/واسعي چاپ: دوم تاريخ : بهار 1388 قطع: رقعي صفحه:296 قيمت:27000

اين پژوهش، باتوجه به مسئوليت و مأموريت مبلّغان ديني در دنياي كنوني كه هجوم تفكرات گوناگوني از يك سو و ترفندهاي مؤثر تبليغاتي از ديگر سو و نيز استخدام ابزار و امكانات ارتباطي از سويي ديگر، گاه آدمي را از انديشيدين و انتخاب­گري درست باز مي­دارد و راه را بر حق طلبان مي­بندد اهميتي ويژه دارد. بي­گمان مبلّغان ديني تنها با سلاحهاي برتر و خنثي­كننده مي­توانند به دستگيري و نجات آدميان دست بزنند؛ چنين سلاحي با ورود اصولي و روشمند به سيره ائمه(ع) و كار بست روشهاي تأثيرگذار آنان حاصل شدني است. بر اين اساس پژوهش حاضر دست مايه ارزشمندي به شمار مي­رود كه راههاي مناسب تبليغ را در اختيار مبلّغان قرار مي­دهد.

 
امتیاز دهی
 
 

ورود به بخش كتابشناسي

مطالب مرتبط

تعداد بازديد اين صفحه: 6040
   
   
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما