گروه تبليغ و رسانه

گروه تبليغ و رسانه به منظور تبيين و تهيه ادبيات تبليغ و رسانه وفراهم كردن ارتباط تنگا تنگ بين روحانيون و صدا و سيما در مرداد ماه 1389 تأسيس گرديد.

قرار است گروه تبليغ و رسانه در حوزه هاي «ارتباطات و تبليغ »، «تكنولوژي و تبليغ »، «مخاطبان مبلغين»، «قدرت تبليغ و رسانه ها »، و «دين و رسانه » فعاليت نمايد.

گروه تبليغ و رسانه در اين مدت كوتاه يك اثر با عنوان «پيش درآمدي بر نظريه ارتباطات اسلامي» نوشته دكتر حسن خيري منتشر كرده است. همچنين يك اثر با عنوان «تبليغ دين از رسانه نوين» در دست ارزيابي براي انتشار و 4 طرح در دست تحقيق دارد.

 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

تعداد بازديد اين صفحه: 3570
   
   
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما