جمعه 10 فروردين 1403   01:03:49

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اصفهان:

جشنواره تجلیل از مبلغان اهل قلم برگزار می‌شود

  • خلاصه :رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: «جشنواره تجلیل از مبلغان اهل قلم» در راستای شناسایی و تجلیل از مبلغان اهل قلم خواهر و برادر استان اصفهان که مؤلف کتاب چاپ شده هستند، برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مجید شجاعی به سخنی از مقام معظم رهبری درباره کتاب اشاره کرد که ایشان می فرمایند: «در اهمیت عنصر کتاب برای تکامل جامعه انسانی، همین بس که تمامی ادیان آسمانی و رجال بزرگ تاریخ بشری، از طریق کتاب جاودانه مانده اند و روابط فرهنگی جامعه بشری نیز از پوشش کتاب و مبادلات فرهنگی تقویت شده است».

وی افزود: کتاب، محصول تجربه‏ها و خلاقیت های انسان است که در انتقال دانش و مطمئناً پدید آوردن آثار علمی و فرهنگ مکتوب از توصیه‏های مهم اولیای دین است که به گسترش دانش و به عنوان یک میراث فرهنگی برای نسل‏های آینده ماندگار می‏شود.

شجاعی تصریح کرد: به همین منظور معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در نظر دارد «جشنواره تجلیل از مبلغان اهل قلم» و در ادامه نمایشگاه آثار، ویژه مبلغان خواهر و برادر استان اصفهان را برگزار نماید.

وی با بیان این که این جشنواره در دهه فجر برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در صورت پذیرش نهایی، تحویل یک جلد کتاب برای برپایی نمایشگاه الزامی است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما