پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:14:10

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

تاکنون 5000 حکم تبلیغی رمضان امسال توسط دفتر تبلیغات اسلامی صادر شده است/ تهیه بسته محتوایی جهت غنی تر شدن مباحث تبلیغی/ برگزاری «نشست جهاد تبیین و ظرفیت های مردمی»با سخنرانی سرلشکر جعفری

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: تاکنون بیش از 5000 مبلغ جهت اعزام در ماه مبارک رمضان ، از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم حکم تبلیغی دریافت کرده اند.
به گزارش پایگاه خبری تبلیغ نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات برنامه های تبلیغی ایام ماه مبارک رمضان 1402 پرداخت.

وی به سه گام اصلی در خصوص اعزام مبلغ ماه رمضان اشاره کرد و گفت: «تهیه محتوای تبلیغی»، «برگزاری نشست های تخصصی و کاربردی» و «تسهیل در امر اعزام» سه گام مهم معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در برنامه اعزام ماه مبارک رمضان سال 1402 می باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گام نخست از فعالیت های خود در حوزه اعزام ماه مبارک رمضان،  بسته محتوایی در چهار عنوان فصلنامه های ره توشه، تبلیغ و خانواده، تبلیغ و تقریب و ره توشه پیوستی منتشر کرده است. در فصلنامه علمی تخصصی ره توشه ویژه مبلغان در قالب ۳۰ نوشتار به موضوعات مهم اندیشه‌ای، اخلاقی، معنوی، تاریخی، سیاسی و اجتماعی اشاره شده است.

وی اظهار داشت: فصلنامه تبلیغ و خانواده برای مبلغانی که در عرصۀ خانواده تبلیغ می‌کنند آمده شده  و برای آن دسته از مبلغانی که در مناطق مشترک، تبلیغ می‌کنند فصلنامه تبلیغ و تقریب تهیه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد برگزاری برگزاری نشست های تخصصی و کاربردی را فعالیت دیگر معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات در برنامه اعزام ماه مبارک برشمرد و ابراز کرد: سلسله نشست های ماه مبارک رمضان 1444(ه.ق) ویژه مبلغان اعزامی از تاریخ 20 الی 22 اسفندماه سال جاری با موضعاتی چون « سوژه های سخن ویژه ماه مبارک رمضان»، « بایسته های تبلیغ در ارتش»، «فضای مجازی وشبه معنویت های نوین»، « احکام کاربردی»، « خانواده » و « تحلیل کاربردی از کنشگری با نسل جوان و دو قطبی های موجود » در سالن همایش های غدیر برگزار گردید.

وی خاطر نشان کرد: اختتامیه سلسله نشست های مذکور با موضوع «جهاد تبیین و ظرفیت های مردمی» و با سخنرانی سرلشکر  جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیة الله(عج)، روز چهارشنبه 24 اسفند ماه 1401 از ساعت 9:30 الی 12 و در سالن همایش های غدیر برگزار خواهد گردید.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: همکاران ما در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری سازمان تبلیغات در یک ماه اخیر در خدمت مبلغان جهت امور اعزام مشغول به خدمت بوده اند و تاکنون بیش از 5000 نفر حکم تبلیغ خود را از این معاونت دریافت نموده و آماده اعزام به مناطق تبلیغی جهت ترویج معارف دین می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد گفت: دفتر تبلیغات اسلامی، در سال جاری برای اولین بار با همکاری گسترده با ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدام به اعزام 600 مبلغ به مکان های انتظامی نموده است. البته همکاری های دفتر تبلیغات اسلامی با دیگر نهادهای نظامی و انتظامی مانند فراجا بر قوت خود باقی است و اعزام در ماه مبارک رمضان صورت خواهد پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد: توجه به موضوعاتی چون «عفاف و حجاب»، «ارتباط هرچه بیشتر با نوجوانان و جوانان»، «جهاد تبیین»، «انسجام و وحدت اسلامی» و ... از موضوعات مورد تاکید دفتر تبلیغات اسلامی در اعزام ماه مبارک رمضان می باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما