شنبه 1 ارديبهشت 1403   05:01:15

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی صورت گرفت؛

برگزاری کارگاه آموزشی«pmt مدیریت رفتار والدین»

  • خلاصه :کارگاه آموزشی «pmt مدیریت رفتار والدین» از سوی اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، قهرمانی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان  دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی» در گفت و گویی اظهار داشت: داشتن فرزند شاد و سالم یکی از مهم ترین چالش ها و البته دستاوردهای والدین است و در حال حاضر، بسیاری از والدین، به دلیل عدم آگاهی از اصول و تکنیک های صحیح و مؤثر فرزندپروری، تمرکز مناسبی بر روی فرزند پروری سالم  را ندارند. ضمن این که بسیاری از والدین ممکن است صرف نظر از تأثیر گذاری مهارت فرزند پروری، روش های فرزند پروری مشابه والدین خود داشته باشند که این مسأله می تواند در فرایند تربیت سالم فرزندان، آنان را دچار چالش نماید.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی «pmt مدیریت رفتار والدین»  مصوب و ابلاغی میز خانواده، با هدف آشنایی مبلغان دوره عمومی «تربیت مربی خانواده» با مبانی، اصول، تعداد جلسات، روش های صحیح راهبری و مدیریت رفتاری والدین با فرزندان بر مبنای مداخله و اجرای  پروتکل درمانی pmt با حضور 50 نفر از مبلغان، برنامه ریزی و با ارائه حسینعلی قهرمانی "کارشناس ارشد مشاوره خانواده و طلبه سطح چهار حوزه"، برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما