پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:56:34

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به منظور تسهیل ارتباطات پژوهشی صورت گرفت:

بازدید سفیر قزاقستان در ایران از معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :سفیر کشور قزاقستان در ایران به منظور تسهیل ارتباط معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی با مراکز علمی قزاقستان، در این پژوهشگاه حضور یافت و از آثار علمی آن بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، رجبعلی اسفندیار «رییس مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» در گفتوگویی با اشاره به بازدید اسخت اورزبای «سفیر کشور قزاقستان در ایران» از این پژوهشگاه، از تدوین پروژه مجموعه آثار فارابی در مرکز احیای آثار اسلامی این پژوهشگاه خبر داد. 
وی گفت: بر این اساس، مکاتباتی با دانشگاه های قزاقستان صورت گرفت چرا که آنها در زمینه فارابی پژوهی تجربیاتی داشتند و تلاش شد آثاری که در این کشور وجود دارد را در اختیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قرار دهند.
رییس مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: به همین مناسبت، نتیجه گفت و گوهایی که داشتیم، منجر به این شد که از سفیر قزاقستان در ایران دعوت به عمل بیاید تا از این پژوهشگاه بازدید کند و ارتباط با دانشگاه ها و مراکز علمی قزاقستان تسهیل شود. 
وی افزود: در این راستا، سفیر قزاقستان در ایران با حضور پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از آثار این پژوهشگاه بازدید به عمل آورد که مشاهده برخی از این آثار برایشان تعجب آور بود. 
اسفندیار خاطرنشان کرد: همچنین جلسه ای به منظور رسیدن به توافقاتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین لک زایی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد. 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما