جمعه 31 فروردين 1403   23:37:42

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در جلسه کمیته تعاملات قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی رقم خورد:

تعامل دفتر تبلیغات اسلامی با اداره کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان

  • خلاصه :رئیس کمیته تعاملات قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی گفت: در راستای ضرورت هم افزایی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با قوه قضائیه سیستان و بلوچستان به جهت اقتضائات منطقه، تعاملاتی در این خصوص شکل گرفت.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فجری «رئیس کمیته تعاملات قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی» در گفت وگویی با اشاره به جلسه مشترک این کمیته با حضور حجت الاسلام والمسلمین نجفی «معاون فرهنگی اداره کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان» و رئیس و معاونین شعبه جنوب شرق دفتر تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: این جلسه در راستای ضرورت هم افزایی شعبه جنوب شرق کشور با توجه به اقتضائات منطقه با دادگستری استان سیستان و بلوچستان تشکیل شده است.
وی گفت: در این جلسه، معاون فرهنگی اداره کل دادگستری سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کرد که مناطق آسیب دیده جنوب شرق را معرفی کنند و دفتر تبلیغات اسلامی هم در راستای اعزام مبلغین متخصص نسبت به آسیبهای ذکر شده به مناطقی که اداره کل دادگستری مشخص می کند، اعلام آمادگی کرد. 
رئیس کمیته تعاملات قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی با بیان اینکه در خصوص ضرورت برگزاری دوره ها و کارگاه هایی برای آسیب های ذکر شده در این جلسه موضوعاتی مطرح شد، تصریح کرد: در بحث خانواده و هم افزایی و همکاری هایی که دفتر تبلیغات اسلامی با معاونت فرهنگی اداره کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان می تواند داشته باشد، بحث و تبادل نظر شد.
وی افزود: در این جلسه، معاون فرهنگی اداره کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان به بحث مشکلات قضایی مردم و اینکه مردم جهت حل اختلافات به دادگستری استان سیستان و بلوچستان مراجعه زیادی می کنند و انتظار بهترین رسیدگی را دارند، اشاره کرد و نوع تعامل قوه قضائیه و دفتر تبلیغات اسلامی را در جواب انتظارات مردم از این قوه تأثیرگذار دانست. 
حجت الاسلام والمسلمین فجری خاطرنشان کرد: موضوعات دیگری در مورد مباحث فرهنگی و خانواده در این جلسه مطرح شد و مقرر گردید جلسات ماهانه دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور با اداره کل دادگستری سیستان و بلوچستان و اداره کل دادگستری ایران شرق برگزار شود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما