پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:26:10

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس دبیرخانه شورای راهبری دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای 10 ساله دفتر تبلیغات اسلامی/ تصویب چهار رشته دانشگاهی در جلسه شورای راهبری

  • خلاصه :رئیس دبیرخانه شورای راهبری دفتر تبلیغات اسلامی از برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای 10 ساله این دفتر و تصویب چهار رشته دانشگاهی در جلسه اخیر شورای راهبری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، علیرضا مؤمن آرانی در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص جلسه اخیر شورای راهبری تصریح کرد: در این جلسه پیشنهاد شد که نمایشگاهی از دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی در 10 سال مدیریت حجت الاسلام والمسلمین واعظی در آذرماه 1399 در دفتر برگزار شود.

وی افزود: برهمین اساس از مرکز برنامه‌ریزی خواسته شد که یک گزارش کاملی از بودجه‎‌های مستقیم و غیرمستقیم که در راستای مسئله محوری در دفتر هزینه شده و دارای خروجی است تهیه و برای ارائه در نمایشگاه آماده شود؛ یعنی علاوه بر پروژه‌ها، قسمتی از فعالیت اعضای هیئت علمی و کارهایی که در راستای قطب ها انجام می دهند، به عنوان گزارش فعالیت های قطبی دفتر اضافه شود.

رئیس دبیرخانه شورای راهبری دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به بحث تغییرات میز مقابله با فِرَق انحرافی تصریح کرد: با توجه به اینکه سال گذشته میز وهابیت تبدیل به یک کارگروه شد و به ذیل میز وهابیت و میز فرق منتقل شده بود، مقرر گردید که عنوان میز فرق تبدیل به میز مقابله با جریانها و فرق انحرافی شود و در ذیل آن کارگروه وهابیت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه رشته‌ها و دوره‌هایی دانشگاهی وجود دارد که باید در شورای راهبری به تصویب می رسید، افزود: از شش رشته که در جلسه شورای راهبری ارائه شد، چهار مورد از رشته‌ها مصوب گردید و دو مورد از رشته‌ها رد شدند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما