چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403   05:49:54

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) صورت گرفت؛

برگزاری اولین کارگاه آشنایی با نرم‌افزار‌های مرکز تحقیقات علوم اسلامی نور

  • خلاصه :اولین کارگاه آشنایی با نرم‌افزار‌های مرکز تحقیقات علوم اسلامی نور با حضور یکی از اساتید این مرکز برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، اولین کارگاه آشنایی با نرم‌افزارهای مرکز تحقیقات علوم اسلامی نور، با حضور دانش‌پژوهان موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) برگزار گردید.
در این کارگاه آموزشی که با حضور حجت‌الاسلام مقیسه «از اساتید مرکز نور» برگزار گردید، به مباحث مقدماتی و کلی نرم افزارهای مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی پرداخته شد.
حجت ‌الاسلام مقیسه در این نشست به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تحقیقی و پژوهشی در این نرم‌افزارها اشاره کرد و اظهار داشت: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور از مراکز بسیار توانمند در این زمینه است و دانش‌پژوهان و طلاب ارجمند می‌توانند با استفاده از این قابلیت در تحقیقات خود در حوزه‌های مختلف علوم انسانی استفاده کنند.
لازم به ذکر است بنابر گزارش معاونت پژوهش موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) بعد از آشنایی اجمالی با نرم‌افزارهای مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کارگاه‌های اختصاصی آموزش نرم‌افزارهای مرکز تحقیقات علوم اسلامی نظیر معاجم و دانش‌نامه‌ها توسط اساتید مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی مورد بررسی و آموزش قرار خواهند گرفت.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما