چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403   09:46:30

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در مؤسسه معصومیه صورت گرفت؛

مراسم بزرگداشت شهدای سوم خرداد

  • خلاصه :همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم بزرگداشت شهدای سوم خرداد در مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم بزرگداشت شهدای سوم خرداد در جمع طلاب و کارکنان مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه به همت معاونت تهذیب و امور فرهنگی این  مؤسسه برگزار شد.
مادر شهید محمد رضا حقیقی (شهیدی که در قبر خندید) در ابتدای این نشست مطالبی را در خصوص جایگاه و مقام والای شهید در نزد پروردگار بیان کرد.
وی در ادامه سخنان خود با بیان خاطراتی از فرزند شهیدش به نقش شهید و شهادت در پایدار ماندن پرچم اسلام اشاره نمود.
حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانی در ادامه این یادواره به روایتگری سال های جنگ تحمیلی و بیان خاطراتی از شهدا پرداخت.
وی در سخنان خود به نقش مادران در تربیت و حفظ فرزندان از تهاجم فرهنگی تأکید کرد و راز حفظ فرزندان از آسیب‌های اجتماعی را آشنایی اصولی آنان با سیره شهدا دانست.
حجت الاسلام والمسلمین جوشقانی در پایان گفت: مادران می توانند از طریق آشنا نمودن فرزندان با ارتباط‌گیری صمیمانه با خدا، ائمه(ع)، شناخت شهدا و فرهنگ شهادت، راه، نام و یاد شهدا را زنده نگه دارند و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به جهان معرفی کنند.
شایان ذکر است این مراسم با تجلیل از فرزندان شهدای مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران و اعطای هدیه ویژه به شرکت کنندگان‌ به پایان رسید.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما