جمعه 10 فروردين 1403   02:40:23

(مهار تورم، رشد تولید)

print

اعلام پذیرش دانش‌پژوه طلبه در مؤسسه امام رضا(ع)

  • خلاصه :موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از میان برادران طلبه واجد شرایط در مقطع سطح دو، سه و چهار دانشجو می‌پذیرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، رشته‌هایی که مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) برای نیم‌سال اول  تحصیلی نسبت به جذب دانش‌پژوه اقدام می‌کند، در سطح دو شامل علوم اسلامی با گرایش تاریخ اسلام و در سطح سه مشاوره اسلامی، تاریخ و سیره اهل بیت(ع)، کلام اسلامی (گرایش مسائل جدید کلامی)، تاریخ تشیع و تبلغ با گرایش تربیت کودک و نوجوان و در سطح چهار تاریخ و سیره پیامبر اعظم(ص)  است.

شرایط ثبت نام و پذیرش در سطح دو داشتن مدرک  سطح یک و اشتغال به تحصیل در حوزه علمیه و  همچنین برای ثبت نام سطح سه داشتن مدرک سطح دو و اشتغال به تحصیل در حوزه علمیه و در سطح چهار داشتن مدرک سطح سه و اشتغال به تحصل در دروس خارج فقه و اصول است. طلاب علاقه‌مند برای ثبت‌نام می‌توانند به نشانی الکترونیکی Paziresh.ismc.ir   (مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه برادران) مراجعه و تا 15 اردیبهشت ماه 1401 نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

از امتیازهای تحصیل در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) می‌توان به بهره‌مندی از برنامه آموزشی و فرهنگی مناسب، استفاده از کتابخانه تخصصی سایت اطلاع‌ رسانی، فضای آموزشی مناسب، پرداخت کمک‌ هزینه تحصیلی و اعطای مدارک علمی معتبر حوزوی اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت اطلاع بیشتر می‌توانند به شماره  ۰۲۵۳۲۱۳۶۶۴۱ و یا ۳۲۱۳۶۶۶۱ تماس برقرار کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما