سه‌شنبه 28 فروردين 1403   11:08:46

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

پیشنهادات رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه برای دوره جدید روابط عمومی

  • خلاصه :رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) در دیدار مدیر جدید روابط عمومی دفتر تبلیغات، پیشنهاداتی را ارائه کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین غلامعباس عشرتی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین احمد اولیایی «مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی» اظهار داشت: روابط عمومی دفتر به خوبی توانسته خود را در میان دیگر مراکز حوزوی ظهور و بروز بدهد، اما در بعضی از دوره‌ها خیلی قوی‌تر و در برخی از دوره‌ها یک مقدار ضعیف‌تر وارد می‌شده است.

وی با بیان این که جنس کار در روابط عمومی یک کار فرهنگی و کار نرم است، گفت: کار نرم بودنش اقتضائات خودش  را دارد و اگر به این مسئله توجه نشود، به‌ نظر می‌آید که در نهایت خیلی ‌خوب نتوانیم نتیجه بگیریم، چرا که هم برخورد هوشمندانه ای با آن نداشته ایم و هم مخاطبان خودمان را آن طور که باید و شاید متقاعد نکرده‌ایم و علتش این است که از نوع جنس نرم با آن برخورد نکردیم.

رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) با اشاره به ذو ابعاد بودن دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: با توجه به این که دفتر تبلیغات اسلامی در بخش های مختلفی از جمله تبلیغی، آموزشی، پژوهشی و فضای مجازی فعالیت دارد، مسئولیت روابط عمومی یک مقدار مسئولیت سنگینی خواهد بود که بتواند همه این ابعاد را نشان دهد.

وی به جنبه های مختلف فعالیتی دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت و افزود: یکی از امتیازات دفتر این است که در بخش های پژوهش، آموزش و تبلیغ حرف برای گفتن دارد، اما از یک طرف هم کار سختی است که همه این بخش‌ها را بتواند با هم جمع کرد؛ دفتر را می توان به چیزی مثل دولت تشبیه کرد، از این جهت که حتی دارای صندوق قرض الحسنه(بانک)، کشاورزی (وسف) و... می باشد؛ منظور این است که در حوزه‌های مختلفی فعالیت دارد و انعکاس فعالیت های این‌ها هم کما هو حق‌ یک مقدار کار روابط عمومی را سخت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عشرتی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه، بر ضرورت تقویت ارتباط روابط عمومی دفتر با صدا و سیمای مرکز قم جهت انعکاس فعالیت های این مؤسسه تأکید کرد.

وی، با تمجید از راه اندازی طرح رابطین خبری در بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی گفت: این طرح که چند سال پیش مطرح و اجرایی شد، مسأله خوبی بود.

رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) تصریح کرد: روابط عمومی دفتر در دوره جدید باید یک مقدار از فضای درون گرایی خارج گردد و برون‌گرا شود، به این معنا که فعالیت‌های دفتر را به دیگر بخش‌های حوزوی منتقل کند.

وی بر ضرورت تقویت تعامل دفتر تبلیغات اسلامی با صدا و سیما تأکید و خاطرنشان کرد: ضروریست جلسه تعاملی جدی با رییس جدید صدا و سیما و با حضور ریاست دفتر برگزار شود؛ روزانه خبرهایی در موضوعات مختلف از طریق بخش خبری صدا و سیما پخش می شود، اما خبرهای مربوط به مراکز حوزوی کمتر به چشم می خورد.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما