جمعه 10 فروردين 1403   19:23:54

(مهار تورم، رشد تولید)

print

با ارائه اپلیکیشن «مسجدی‌ها» صورت گرفت؛

کسب رتبه از سوی تیم ایده مستقر در مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق در جشنواره رسانه های دیجیتال

  • خلاصه :تیم ایده «مسجدی‌ها» (از تیم های مستقر در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق) در دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال، رتبه شایسته تقدیر در بخش مسجد را کسب کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام محمدمهدی مسلمی فر در گفت و گویی با اعلام این خبر ابراز داشت: در دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال که به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، تیم ایده مسجدی‌ها از تیم های مستقر در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق برگزیده شد.

وی گفت: محصول تیم ایده مسجدی ها، اپلیکیشنی تحت عنوان مسجدی ها» در این جشنواره، رتبه شایسته تقدیر را در بخش مسجد کسب کرد.

مدیر تیم ایده مسجدی‌ها افزود: نرم افزار «مسجدی ها» یک نرم افزار رایگان و خدماتی است که با هدف پشتیبانی از فعالان فرهنگی مساجد سراسر کشور به همت اندیشکده مدیریت راهبردی مسجد محوری(قرارگاه منتظران شهادت) که دغدغه بزرگداشت و ارج نهادن به جایگاه رفیع مسجد و در نهایت حمایت از تمام مسجدی ها را دارد، تولید و عرضه شده است.

وی اظهار داشت: این نرم افزار دارای شش بخش از جمله مرکز مشاوره، مرکز آموزش و مسجدیاب می باشد که برای خدمت رسانی به عموم مردم، بالأخص قشر مسجدی در دسترس قرار گرفته است.

حجت الاسلام مسلمی فر با اشاره به برخی از امکانات مسجدی ها یادآور شد: ثبت بیش از 20 هزار مسجد در سراسر کشور و امکان مسیریابی به مساجد، مشاهده دوره های آموزش مجازی به صورت رایگان، امکان ارسال آسان خبر توسط مساجد سراسر کشور، دسترسی به خدمات مختلف در سراسر کشور با قیمت مناسب، دریافت مشاوره رایگان در بیش از 10 موضوع، امکان شرکت در طرح احسان ماندگار به تفکیک استان و شرکت در طرح کشوری سفیران مسجد محوری، از جمله امکانات این اپلیکیشن می باشد.

لازم به ذکر است، در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور سید عباس صالحی «وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی» برگزار گردید، از ۲۱ برگزیده بخش‌های مختلف این جشنواره با انتشار کلیپ معرفی آنان تقدیر شد و همه برگزیدگان، دست اندرکاران حوزه فضای مجازی، مخاطبان و علاقمندان به جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال از بسترهای مجازی شاهد برگزاری اختتامیه آن بودند.

شایان ذکر است، دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به عنوان بزرگترین رویداد شناسایی و معرفی آثار و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دیجیتال در سال جاری برگزار شد.

موضوعات اعلامی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این جشنواره عبارتند از: انقلاب اسلامی و مقاومت (با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی)، خانواده و سبک زندگی، اقوام و فرهنگ محلی و گردشگری، مسجد و مناسک دینی، امید و تفریح و نشاط اجتماعی، سواد رسانه‌ای و زیست مجازی، حکمرانی و مدیریت فرهنگی، خدمات مطالعاتی و آموزشی و پژوهشی؛ موضوع ویژه این جشنواره تحت عنوان «فضای مجازی و مقابله با کرونا» بود.
قالب های اعلام شده برای ارسال آثار به این جشنواره مشتمل بر پایگاه های اینترنتی، نرم افزار تلفن همراه، محتوای دیجیتال، بازی های رایانه ای، پویانمایی و هنرهای دیجیتال، شبکه های اجتماعی بود.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما