پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   05:25:47

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در گفت و گویی تبیین شد؛

پذیرش دو تیم ایده در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق

  • خلاصه :معاون پشتیبانی و فناوری فرهنگی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق از پذیرش دو تیم ایده در این مرکز خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، جواد دلاوری در گفت و گویی ابراز کرد: جلسه شورای فناوری فرهنگی این مرکز با داوری سه ایده از سوی حجج اسلام والمسلمین قطبی و محمدصادق و آقایان روحانی، مدبری فر و دلاوری، برگزار و ایده های مذکور مورد بررسی و داوری قرار گرفتند.

وی افزود: در این جلسه، یکی از ایده ها تحت عنوان «یاوران سلامت روان» توسط حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهکام «مدیر تیم» ارائه شد.

معاون پشتیبانی و فناوری فرهنگی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق در رابطه با ایده مذکور تصریح کرد: مدیر این تیم، ایده خود را با دو هدف، «ارتقاء سطح سلامت روان جامعه مبتنی بر روان شناسی اسلامی» (که با دو محور شناسایی و آسیب شناسی مشکلات تربیتی و روان شناختی جامعه و اقدام برای برطرف کردن و رفع مشکلات بر شمرد)، «شناسایی، سازماندهی، تربیت و به کارگیری فارغ التحصیلان علوم روان شناختی و تربیتی» تبیین کرد.

وی یادآور شد: شرکت کارپژوهان استعدادیاب یارا با مدیریت حجت الاسلام والمسلمین مؤیدی، ایده و طرح «مدرسه کار و زندگی یارا» که با محوریت آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم کسب و کار بود را ارائه کرد.

معاون پشتیبانی و فناوری فرهنگی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با بیان این که سومین ایده با عنوان «استدیو آفاق هنر» با مدیریت آقای مختاری ارائه شد، اظهار داشت: ایده ارائه شده، مربوط به فعالیت های رسانه ای بود که قرار است تولیداتی به صورت “مینی سریال” برای شبکه های خانگی مثل فیلمو تولید کند و از این طریق به درآمد زایی برسد؛ این تیم در حال حاضر، تولیداتی داشته است.

وی گفت: در نهایت با بررسی داوران این شورا، ایده های «یاوران سلامت روان» و «استدیو آفاق هنر» پذیرش شدند و در صدد انجام مراحل پذیرش هستند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما