جمعه 31 فروردين 1403   14:00:47

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

از سوی شورای گسترش حوزه علمیه؛

مجوز دائم فعالیت مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) صادر شد

  • خلاصه :مدیر روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از صدور مجوز دائم فعالیت مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) از سوی شورای گسترش حوزه علمیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، علیرضا عالمی در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از سال 1390 با مجوز موقت فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در طی این چند سال با افزایش گرایش های تحصیلی و سطوح علمی، مورد استقبال طلاب جهت تحصیل در این مرکز قرار گرفت.

وی گفت: بنابر اساسنامه مؤسسات آموزش عالی حوزوی، ارتقاء مجوز موقت و یا انحلال مؤسسات و مراکز تخصصی بستگی به شرایط و میزان فعالیت آموزشی، فعالیت مراکز و مؤسسات تخصصی دارد که با پیگیری مسؤولین مؤسسه و ارائه گزارش های منظم و مستند فعالیت های آموزشی انجام شده به شورای گسترش حوزه های علمیه، این مؤسسه با اعلام رسمی مدیر حوزه های علمیه از مجوز موقت به مجوز دائم ارتقاء پیدا کرد.

مدیر روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) ضمن اشاره به پیگیری این مؤسسه جهت اخذ مجوز راه اندازی سطح 4 گرایش های مشاوره اسلامی و اسلام و مطالعات اجتماعی ابراز امیدواری کرد که شرایط برای ادامه تحصیل دانش پژوهان این مرکز در این دو گرایش نیز فراهم گردد.

لازم به ذکر است سطح 4 دو گرایش شیعه شناسی و تاریخ اسلام به صورت رسمی در این مؤسسه نیز فعال می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما