جمعه 31 فروردين 1403   05:06:51

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در راستای برنامه‌های ميز سبك زندگي اسلامي؛

دوره «تربیت مبلغ سبک زندگی» برگزار می شود

  • خلاصه :دوره «تربیت مبلغ سبک زندگی به همت معاونت تهذیب و امور فرهنگی مؤسسه معصومیه (خواهران) دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی( تبلیغ نیوز )، معاونت تهذیب و امور فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه در راستای برنامه‌های ميز تخصصي سبك زندگي اسلامي و با هدف پرورش مبلغ تخصصی سبک زندگی، سلسله کارگاه‌های دوره پودماني «تربيت مبلغ مصرف فرهنگي(سبک زندگی)» را با موضوع "بازی و اسباب بازی" با حضور سرمدی «مسئول مؤسسه قرآنی تبیان و مؤسس شهربازی معارفی»، حجت الاسلام والمسلمین نجفی و... برگزار می می کند.

عناوین این دوره عبارت از نقش بازی در تربیت کودک، بازی‌های کودکان در سنین مختلف، کارکردها و نقش بازی در رشد کودک (ارزش‌های بازی)، ، پیشینه بازی‌های ملی و بازی در اسلام، آسیب‌های بازی‌های غربی است.

شروع این دوره از 30 آبان ماه تا پایان آذرماه 1398 در مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران)، بلوک 4، سالن علامه طباطبایی(ره) برگزار می شود.

این دوره ویژه طلاب خواهر و همراه با اعطاء مدرک تخصصی مبلّغ سبک زندگی می باشد.

شایان ذکر است شرکت خانواده‌های طلاب بلا مانع است و علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند کلمه "بازی" را در پیام رسان ایتا و سروش به کاربری  karshenasfarhangi@ ارسال کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما