جمعه 10 فروردين 1403   13:17:30

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) صورت گرفت؛ 

انتشار فراخوان دیدگاه ها و طرح ها پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب

  • خلاصه :فراخوان مشارکت دانش پژوهان در ارائه دیدگاه ها و طرح های خود پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب به همت معاونت پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، معاونت پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) از مشارکت دانش پژوهان در ارائه دیدگاه ها و طرح های خود پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.
در این فراخوان به اهمیت بیانیه مقام معظم رهبری پرداخته شد که میتواند به عنوان نقطه عطفی در تاریخ معاصر و خط نشانی برای حرکت به سوی قله های متعالی پیشرفت اسلامی - ایرانی در افق 1437 باشد. بر اساس این گزارش، مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) علاوه بر اجرای برنامههای متعددی برای تبیین، تفسیر و پیاده سازی این بیانیه در حوزه فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود، در صدد است در کنار سایر برنامه ریزی های راهبردی، شرایط را جهت اخذ دیدگاه ها، طرح ها و نقطه نظرات ارزشمند طلاب و دانش پژوهان ارجمند مؤسسه در مورد این بیانیه برای مشارکت هر چه بیشتر در این برنامه فراهم آورد.
دانش پژوهان ارجمند می توانند دیدگاه ها، طرح ها و نقطه نظرات ارزشمند خود در مورد این بیانیه را تا 98/1/31 به معاونت پژوهش این مؤسسه(اتاق2/115) یا به آدرس ایمیل  gam2.imamreza@gmail.com ارسال کنند.  
شایان ذکر است از دیدگاه های برتر تجلیل به عمل می آید.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما