جمعه 31 فروردين 1403   19:53:08

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

موسسه بوستان کتاب
مؤسسه بوستان کتاب نیز با هدف رونق‌بخشی به فضای فرهنگ اسلامی و تبیین و گسترش خردمندانه وحی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سال 1361 تأسیس شد و اکنون که بیش از 30 سال از فعاليت آن مي‌گذرد از جنبه‌هاي کمي و کيفي، رشد چشم‌گيري داشته و در ميان ناشران ديني سراسر کشور، جایگاه ارزش‌مندي پيدا کرده است. کسب افتخارات گوناگون و تعداد آثار برگزيده، گوياي اين مطلب است و لقب پر افتخارترین ناشر کشور را برای این موسسه به ارمغان آورده است.

موسسه فرهنگی فردوس وسف
وسف یکی از توابع استان قم می باشد که در 70 کیلومتری جنوب شرقی استان قم و 10 کیلومتری جنوب روستای فردو واقع شده است. این منطقه بعد از انقلاب اسلامی در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفت و از سال 1376 به بعد به دستور مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به دفتر تبلیغات اسلامی واگذار شد.

شعب
دفتر تبليغات اسلامي در كنار حوزه‌هاي علميه خراسان و اصفهان و در استان سيستان و بلوچستان اقدام به راه ‏اندازي شعبه‌هاي مستقلي نموده است؛ اين شعب به ‌گونه‌اي ارائه كننده‌ خدمات دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم در اين مناطق است. همچنين اين دفتر دارای 2 نمايندگی در استان‌های تهران و خوزستان می‌باشد.

دفتر تبليغات اسلامي خراسان رضوی
دفتر تبليغات اسلامي شعبه خراسان رضوي در سايه سار آفتاب هشتم حضرت علی بن موسي‌الرضا)علیه‌السلام) و با پشتوانه حوزه علميه مشهد با چهار رکن آموزش، پژوهش، فرهنگي تبليغي و منابع انساني و پشتيباني در سال 1367 تأسيس شده است.

دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان در سال 1369 در کنار حوزه علمیه کهن و دیرپای اصفهان تأسیس شد که ساختار سازمانی آن متشکل از دو اداره کل: فرهنگی تبلیغی و منابع انسانی و پشتیبانی و یک پژوهشکده الهیات و خانواده، دو مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی و مجتهده امین، نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، گروه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات و روابط عمومی می‌باشد.

دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق
در سال 1367 با عنایت مقام معظم رهبری به منطقه به منظور فراهم نمودن زمینه گسترش آموزه‌های دینی و فرهنگ اهل بیت(علیهم‌السلام)، پاسخگویی به نیازهای فرهنگی مردم منطقه و تبیین و گسترش باور بینش و ارزش‌های انقلابی و تعمیق و توسعه دانش و معرفت اسلامی با عنوان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه ایرانشهر و حوزه فعالیت در شهرستان «ایرانشهر» و مناطق «دلگان» و «بزمان» تأسیس گردید و در سال 1391 با تصویب هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه  قم به شعبه جنوب شرق کشور ارتقاء یافت.

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با هدف مخاطب افزایی، ظرفیت افزایی و معرفی دستاوردهای علمی پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی در تهران تشکیل شد.
با ابلاغ مأموریت نمایندگی تهران از سوی هیئت أمنا محترم دفتر در سال 1393عملاً فعالیت‌های جدید در سه حوزه: فرهنگی و تبلیغی تعامل با محوریت سبک زندگی  و نیز ارتباط با میزها و قطب‌های فکری و فرهنگی دفتر بر اساس مسئله محوری در دفتر نمایندگی تهران به اجرا درآمد.

دفتر تبليغات اسلامي نمايندگي خوزستان
دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی ویژه خوزستان در سال 1387 در کنار حوزه علميه استان با بخش‌هاي (آموزش عمومی، تخصصی و رسمی، فرهنگی تبلیغی، پژوهش، مرکز پاسخگویی به سوالات دینی، صندوق قرض الحسنه) و با هدف اجرای دو ماموریت تبیین معارف و آموزه‎‌های مکتب اهل بیت(علیهم‌السلام) با رویکرد به مسائل اعتقدی (نقد فرق ضاله) و توانمند سازی طلاب در امور محتوایی و روش تبلیغ تأسیس شد.

جهت ورود به سایت هر یک از شعب و نمایندگی ها بر روی لوگوی آن در ذیل کلیک نمایید.

آرشیو

برگزاری داوری رویداد زنگ بهشت

داوری نهایی رویداد زنگ بهشت با حضور داوران و مسئولین این رویداد روز دوشنبه 16بهمن ساعت 13 الی 17 در خانه خلاق و نوآوری اشراق برگزار شد.

بازدید فعالان فرهنگی و دانشجویان بین المللی از خانه خلاق و نوآوری اشراق

فعالان فرهنگی و دانشجویان بین المللی با هدف آشنایی با شیوه به کارگیری فناوری و نوآوری در علوم انسانی از خانه خلاق و نوآوری اشراق بازدید کردند که با فعالیت های این خانه آشنا شدند.

اختتامیه جشنواره ملی صنایع خلاق عالم آل محمد(ص) با معرفی برگزیدگان

نخستین دوره جشنواره ملی صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد(ع) که توسط دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) وابسته به آستان قدس رضوی برگزار شد، با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برترین ها و برپایی نمایشگاه آثار برگزیده در مشهد به کار خود پایان داد.

درخشش موسسه معصومیه در همایش کتاب سال حوزه و جشنواره کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب

موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) در بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه ، در گروه تفسیر و علوم قرآن، رتبه شایسته تقدیر را در بخش پایان نامه به خود اختصاص داد

بررسی ادعای مخالفت علامه مصباح(ره) با اصل انتخابات / در زمان تغییر نسل ها، باید راه میانه را برگزید

مدیر گروه تبلیغ موسسه امام رضا علیه السلام در خصوص ادعای برخی افراد در خصوص مخالفت علامه مصباح (ره) با اصل انتخابات گفت: کسانی که چنین ادعایی مطرح کردند هیچ سند کتبی یا شفاهی مبنی بر مخالفت ایشان با اصل انتخابات ارائه نداده اند.

ارسال بیش از 300 ایده به دبیرخانه رویداد ملّی«رشدآوند»

رئیس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان گفت: بیش از ۳0۰ ایده در پایگاه اینترنتی دبیرخانه رویداد ملّی «رشدآوند» ثبت شده که نیمی از این ایده ها، سابقه اجرا در کشور داشته و تقریبا از تمامی استان های کشور در این رویداد ایده داشته ایم.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران

خانم الهام خاضعی نیا، معاون پژوهشی مؤسسه آموزش عالی معصومیه خواهران گفت: برنامه های پژوهشی امسال در دو محور انجام شد. محور اول ویژه برنامه هفته پژوهش بود که در این برنامه علاوه بر برگزاری نشست علمی و تجلیل از پژوهشگران، مراسم افتتاحیه نمایشگاه هم اجرا شد. محور دوم فعالیت ها، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی موسسه معصومیه با تکیه بر دستاوردهای یک ساله ی معاونت پژوهش و پژوهشکده تربیت (مرکز پژوهش های اسلامی معصومیه) بود.

دیدار کارکنان نمایندگی تهران با معاونت فرهنگی و تبلیغی و اعضای آن

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با تأکید بر میزان متنوع بودن فعالیت‌های فرهنگی در تهران، بر پایین‌بودن بعضی از این فعالیت‌ها با بودجه‌های پایین خاطرنشان کرد.

محافل خانگی در سنت ایرانی اسلامی قابل توسعه به تمام دنیاست

مدیرعامل مرکز ملّی نوآوری و خلاقیت اشراق گفت: محافل خانگی در سنت ایرانی اسلامی قالبی‌ست که امروزه با افتخار می‌توانیم بگوییم قابل توسعه به همه دنیاست و در دسترس‌ترین و نفوذپذیرترین کار مذهبی می‌تواند در محافل خانگی انجام پذیرد.

چهار عنصر حیاتی در چرخه تبلیغ دین

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار رئیس و کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان به تبیین چهار عنصر حیاتی در چرخه تبلیغ دین پرداخت.

12345678910...>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما