جمعه 10 فروردين 1403   18:25:27

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی؛

شماره 331 ماهنامه «پیام زن» منتشر شد

  • خلاصه :شماره 331 ماهنامه فرهنگی اجتماعی زن، خانواده و سبک زندگی با عنوان «پیام زن» ویژه بهمن ماه و اسفندماه 98 منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، شماره 331 ماهنامه فرهنگی اجتماعی زن، خانواده و سبک زندگی با عنوان "پیام زن" به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با مدیرمسؤولی مهدی علیزاده و سردبیری محمدعلی روزبهانی چاپ و روانه بازار شد.

این شماره از فصلنامه «پیام زن» در ۷ بخش نارنجستان، خانواده شهدای مدافع حرم، موفقیت، مجازستان، معنای زندگی، مشاوره و اندرونی تهیه و تنظیم شده است.

در بخش اول شماره 331 ماهنامه «پیام زن»، مطالبی با عناوین لوح خبر، گزارش، گمشده دیار غربت، زنگبار شهری با مدرسه های رنگارنگ، به وقت شام و تاریخ لباس بانوان آمده است.

«خانواده شهدای مدافع حرم» عنوان بخش دوم است که به مطالبی با عناوین مهمانی آسمانی ها، خاکی های آسمانی، دفاع از حرم در یک نگاه، سردار سال های جنگ، آلبوم و عاشقان اهل بیت(ع) پرداخته است.

سومین بخش از این شماره ماهنامه «پیام زن»، به «مجازستان» اختصاص دارد که عناوین این بخش عبارتند از آلبوم مجازستان، این حرارت را زنده نگه داریم، ایرانی ها را دوست دارند، شهید طاهرنیا در اینستاگرام.

«موفقیت» عنوان بخش دیگر شماره 331 این ماهنامه است که عناوین این بخش مشتمل بر برنامه های سرنوشت ساز، خواب ابدی، همراه اما بیراه اختصاص یافته است.

بخش پنجم این شماره از ماهنامه «پیام زن» با عنوان «معنای زندگی» است که 5 مطلب با عناوین زندان بانی که اسیر زندانی شد، ده فرمان خردمندانه، خانه بدون ستون، نسیم خراسان شمالی و دریاکنار را شامل می شود.

دیگر بخش شماره 331 این ماهنامه به مبحث «مشاوره» اختصاص دارد که در این بخش به مطالبی با عنوان های خیاط تو کوزه افتاد، کتابدار سپید، سقف بالای سر، مرغ یک پا دارد، پرداخته شده است.

آخرین بخش این ماهنامه با عنوان «اندرونی» منتشر شده که مشتمل بر هشت مطلب بوده و عبارت از پژواک ناآرامی ها، تغذیه مدرسه، دانا بانو، آشپزی، خاطرات خواستگار نوشت دختر آقا، بسته پیشنهادی و... می باشد.

سیصد و سی و یکمین شماره ماهنامه «پیام زن» در 96 صفحه و به مبلغ 7000 تومان ویژه بهمن ماه و اسفندماه 98 منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت و اشتراک این نشریه می‌توانند به نشانی اینترنتی www.eshragh.ir با شماره تلفن ۳۷۷۳۳۳۰۵ - ۰۲۵ تماس حاصل کنند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما