پنجشنبه 9 فروردين 1403   16:49:15

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیر گروه تبلیغ مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع):

نمایشگاه های تخصصی می تواند بخشی از نیازهای جامعه را پاسخ دهد

  • خلاصه :مدیر گروه تبلیغ مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) گفت: نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، معرف ظرفیت های دینی در جامعه است و می تواند بخشی از انتظارات مردم را پاسخ بگوید.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن غفاری فر در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گویی اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلاتی که در عرصه تبلیغ دین وجود دارد، اطلاع رسانی بسیار ضعیف است.

وی اطلاع رسانی را یکی از ضروری ترین اقدامات در راستای برپایی نمایشگاه هایی مانند دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی دانست و گفت: لازم است اطلاع رسانی به بدنه مصرف کننده صورت بگیرد تا بتوانیم از این ظرفیت بهره ببریم.

مدیر گروه تبلیغ مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با ابراز نگرانی از کمبود تبلیغات در عرصه مسائل و مباحث دینی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدارشان با مدیران دفتر تبلیغات اسلامی نیز بر ضرورت اطلاع رسانی فعالیت ها به مردم و شبکه سازی تأکید کردند.

وی نمایشگاه با بیان اینکه یکی از عرصه های تبلیغ، نمایشگاه است، افزود: برگزاری نمایشگاه دارای ویژگی دو وجهی است و هم عینیت و هم تعریف و معرفیت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین غفاری گفت: تلاش حوزه علمیه قم که در حوزه انسانی صورت گرفته، واقعاً پیش از آن است که در جامعه نشان داده می شود و یکی از مراکز حوزوی پرتلاش و فعال، دفتر تبلیغات اسلامی می باشد که کمتر معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم از جمهوری اسلامی و حوزه علمیه انتظار دارند تا ایده و طرح های جدیدی ببینند که این تولیدات همان ایده ها و طرح های نو است که مردم انتظار دارند و باید معرفی شود.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما