پنجشنبه 9 فروردين 1403   16:26:54

(مهار تورم، رشد تولید)

print

درخواست استاندار خوزستان از طلاب

  • خلاصه :استاندار خوزستان گفت: از شما طلبه ها درخواست میکنم با توجه به حضوری که در بین مردم دارید، از آنان بخواهید تا فاصله های اجتماعی را رعایت کنند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، غلامرضا شریعتی در مراسم تجلیل از طلاب قرارگاه جهادی که به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد، اظهار داشت: بر خود واجب می دانستم که در میان شما روحانیت گرامی حضور پیدا کرده و اینکه زحمات شما در نظر تیزبین مقام معظم رهبری دیده شد، از شما تشکر می کنم.

وی گفت: از آیت الله موسوی جزایری جهت تربیت چنین طلبه هایی که در همه امور صحنه را خالی نکرده و به کمک مردم می آیند، تقدیر و تشکر کرده و از حمایت و پشتیبانی های حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد «نماینده ولی فقیه در خوزستان» نیز کمال تشکر را دارم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: از شما درخواست دارم با توجه به حضوری که در بین مردم دارید، از مردم بخواهید که فاصله اجتماعی را رعایت کرده و از حضور در مراسم ها اجتناب کنند؛ خواهش ما این است که بیشتر این تبلیغ ها در مناطق روستایی صورت گیرد چرا که روستاها به واسطه بافت عشایری نسبت به فاصله اجتماعی اهمیت کمتری قائل هستند.

وی افزود: قدرت سرایت این ویروس به شدت بالا بوده و برای کنترل آن تا پیدا شدن واکسن باید فاصله ها رعایت شود.

در پایان این مراسم، از طلاب و فعالان جهادگر تقدیر به عمل آمد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما