پنجشنبه 9 فروردين 1403   19:41:31

(مهار تورم، رشد تولید)

print

آرشیو

«سیره و منش حضرت آقا»در گفت وگو با آیت‌الله محمدی گلپایگانی/ غم و غصه برای مردم، آقا را پیر کرده است

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. چه در دولت‌های قبل و چه حالا مسؤولان درجه 1 که می‌آیند خدمت ایشان سراغ ندارم در جلسه‌ای سفارش مردم و معیشت مردم را نکرده باشند. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.

مدیر گروه تبلیغی جهادی خاتم/ اولویت مان در عرصه تبلیغ، حضور در مدارس می باشد

مدیر گروه تبلیغی جهادی خاتم دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: هدف اصلی ما از ایجاد یک گروه تبلیغی، ارتباط گیری و اثرگذاری بر کودکان، نوجوانان و جوانان بوده و هست؛ به همین دلیل حضور در مدارس، اولویت اول این گروه در عرصه تبلیغ می باشد.

مُبلّغی که کودکان را محب اهل بیت می‌کند/ ترک اعتیاد رایگان معتادان به همت مسجدی‌ها

حجت‌الاسلام رضا سمیعی، طلبه جوانی است که امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) محله توحیدیه در شهرستان شاهرود شده است. او با دغدغه‌مندی‌هایش توانسته حال و هوای محله خود را تغییر دهد.

بازخوانی توصیه‌های رهبر انقلاب درباره اهمیت ماه مبارک رمضان

در آستانه‌ی ورود به ماه ضیافت الهی، تبلیغ نیوز پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره اهمیت این ماه و راهکارهای بهره‌برداری معنوی از آن را مرور می کند.

زیارت امام حسین با چاشنی کتک/ بعثی‌ها از حضرت ابوالفضل(ع) می‌ترسیدند

مثل بچه‌ شیرخواره انگار مادرمان را دیده باشیم چهار دست و پا وارد حرم شدیم و به گریه‌‌وزاری پرداختیم. عراقی‌ها از شنیدن نام ابوالفضل خوف داشتند و برای همین آنجا زیاد کاری به کارمان نداشتند.

مبلغ دهه هفتادی که کشاورزان کرمانی را نجات داد

یک مبلغ دینی دهه هفتادی در شهرستان جیرفت امسال اجازه نداد، هزار تن محصولات کشاورزان این منطقه خراب شود. او با سه راهکار هم محصولات را به قیمت مناسب فروخت و هم برای 500 نفر اشتغال‌زایی کرد.

روایتی از آخرین شب قدر حاج قاسم و یاران شهیدش در بارگاه امام علی(ع)

چه بسا در همان مراسم ساده و خودمانی، در توسل، دعا و گریه های طولانی و بلند آن سه بنده مخلص در حرم امیرالمومنین علیه افضل صلوات المصلین، فوز عظیم شهادت، برایشان رقم خورده باشد، آن هم به دست شقی تربن افراد، همچون مولای شهیدشان علی علیه السلام.

ایران قوی در ۴۲ سالگی انقلاب

مسال مردم ایران جشن پیروزی چهل و دو سالگی انقلاب اسلامی را متفاوت‌تر از هر سال تجربه کردند ‌و با حضور خودرویی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام راحل تجدید میثاق کردند.

شرط بازگشت ایران به تعهدات برجامی/ آمریکا باید تحریم‌ها را در عمل کلاً لغو کند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه آن طرفی که حق دارد شرط معین کند، ایران است خاطرنشان کردند: اگر می‌خواهند ایران به تعهدات برجامی برگردد آمریکا بایستی تحریم‌ها را کلا در عمل لغو کند و ما بعد راستی‌آزمایی کنیم، آن‌وقت به تعهدات برجامی برمی‌گردیم.

هفتمین شماره فصلنامه «حوزه» منتشر شد

هفتمین شماره فصلنامه تحلیلی- انتقادی «حوزه» با مدیر مسؤولی سید عباس صالحی و به صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شد.

روایت پرستار مشهدی از «هجرت معکوس» از بیمارستان به حوزه/ کرونا بلاست یا لطف؟

«آیا خدا با بیماری از ما انتقام می‌گیرد؟ آیا گناهانمان باعث شده گرفتار کرونا شویم؟ چرا دعاهایمان برای رفع کرونا مستجاب نمی‌شود؟ یعنی خدا ما را دوست ندارد؟ نکند امام رضا(ع) با ما قهر کرده که درِ حرمش به رویمان بسته شده؟ نکند...» «مراقب معنوی» و «روحانی بالینی» بیمارستان امام رضا(ع) به این سؤالات پاسخ می‌دهد.

مومو کیست و چالش مومو چیست؟

آیا «مومو» وجود دارد؟ کودکان ما در فضای مجازی در معرض چه آزارهایی هستند؟ خودکشی کودک 11 ساله خوزستانی به چه علت بود؟ والدین باید در مقابله چنین آسیب‌هایی چه کنند؟

ناگفته‌هایی از حیات زاهدانه و بینش سیاسی آیت‌ الله سیدجواد خامنه‌ای(ره)

15 تیرماه، مصادف با سی و پنجمین سالگرد درگذشت اُسوه زهد و پرهیزگاری، مرحوم آیت‌ا... سیدجواد خامنه‌ای است؛ عالمی عامل که نزد مردم مشهد، به صدق و اخلاص شهره بود و در تهجد و عبادت مَثَل.

1234>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما