سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403   22:24:33

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

مسأله محوری؛ مزیت اصلی هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری

  • خلاصه :مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مسأله محوری را مزیت اصلی هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری این دفتر توصیف کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین احمد اولیایی در نشست خبری گرامیداشت هفته پژوهش و هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی که در مرکز همایش های غدیر برگزار شد، به ارائه توضیحاتی در خصوص این نمایشگاه پرداخت و با مورد اشاره قرار دادن رویکرد مسأله محوری دفتر تبلیغات اسلامی، گفت: یکی از مزیت های مهم این نهاد مقدس نسبت به سایر مراکز، این است که مسأله محور دست به حرکت های علمی می زند.

وی ادامه داد: ما در دفتر تبلیغات اسلامی پیش از آن که دست به پژوهش بزنیم، نیازهای روز نظام و جامعه اسلامی را در نظر می گیریم و طبق آن به پیش می رویم.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: برخی از مراکز ابتدا پژوهش های مورد نظر خود را انجام می دهند و سپس به دنبال آن می روند که پژوهش های انجام شده کدامیک از نیازهای نظام را بر طرف می کند که این به نظر کار درستی نیست، اما دفتر تبلیغات اسلامی چندین سال است که با رویکرد مسأله محوری خود تحولی را در عرصه پژوهش رقم زده است.

وی تصریح کرد: مزیت اصلی هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی این است که به صورت مسأله محور طراحی شده و سعی دارد کارنامه این دفتر را در عرصه های مختلف مسأله محوری به نمایش بگذارد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما