جمعه 31 فروردين 1403   17:24:06

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان‌ها وفرق انحرافی دفتر تبلیغات اسلامی:

روابط عمومی دفتر تبلیغات باید پل ارتباطی بین دفتر و نهاد های نظام باشد

  • خلاصه :رئیس قطب ایمان دینی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: باید به گونه ای تعامل میان دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان های دولتی شکل بگیرد که آن ها احساس کنند گمشده خود را می توانند در دفتر تبلیغات اسلامی پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین احمد اولیایی، «مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی» گفت: روابط عمومی دو وظیفه اصلی بازنمایی درست فعالیت ها و دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی در کشور و ایجاد پل های همکاری را دارد.

وی ادامه داد: در این راستا و تا رسیدن به نقطه مطلوب و سطح منظومه موسسات کشور فاصله داریم که راهکار های مختلفی هم دارد، بایستی دفتر را از زاویه دیگری معرفی کرد و این شکل های رسمی و بروکراسی شاید کافی نباشد.

رئیس قطب تعمیق ایمان دینی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: نیاز است گروه فکری تشکیل شود و راهکارهایی ارائه گردد تا با همفکری به شیوه درست دست یافت و بتوان به خوبی دفتر را به مجامع عمومی و تخصصی معرفی کرد.

وی اذعان کرد: نقطه مزیت دفتر تبلیغات اسلامی این است که در جمع نهادهای دیگر، تعریف عملکردی خاص برای آن نشده است و همین مطلب به دفتر این فرصت را می دهد تا بنابر اقتضائات، شرایط و حوزه نیاز بازتعریفی از خود انجام دهد و از یک میدان به میدان دیگر ورود پیدا کند، البته این نقطه مزیت به نقطه تهدیدی نیز برای دفتر بحساب می آید چراکه وظیفه خاصی برعهده ندارد و به ظاهر اگر حذف هم گردد، مشکلی به وجود نمی آید.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی بیان کرد: راهکار این مخاطره ایجاد نیاز در میدان عمل است، یعنی به صورت قهری، ضروری و میدانی نظام و جامعه باید با ظرفیت های دفتر پیوند بخورد، باید به گونه ای تعامل شکل بگیرد که بسیاری از سازمان ها احساس کنند گمشده خود را می توانند در دفتر تبلیغات اسلامی پیدا کنند.

وی ابراز کرد: روابط عمومی دفتر باید پل ارتباطی بین دفتر و نهاد های نظام باشد که اگر این اتفاق رقم نخورد نه این نهاد مقدس می تواند پویا باشد و نه جامعه از فعالیت های دفتر بهرمند می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین سبحانی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز نتوانسته ایم بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی را زنجیره و تبدیل به یک نهاد واحد کنیم؛ باید ظرفیت این نهاد مقدس در میدان عمل دیده شود و نیاز است که دفتر متناسب با زمان، عکس العمل هایی ایجاد کند که از یک دانشگاه یا پژوهشگاه به تنهایی بر نمی آید.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما