شنبه 1 ارديبهشت 1403   00:01:42

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

گزارشی از «جمع بندی و انتخاب فرایندها در مراکز عملیاتی»

  • خلاصه :سرپرست اداره توسعه و بهبود فرآیندهای مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی از برگزاری جلسه «جمع بندی و انتخاب فرایندها در مراکز عملیاتی» جهت «مدل سازی و مستندسازی فرایندها» به صورت حضوری و مجازی، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، سید ابوالحسن نظام دوست در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: جلسه «جمع بندی و انتخاب فرایندها در مراکز عملیاتی» جهت «مدل سازی و مستندسازی فرایندها» با حضور مهدی عامری، «مدیر راهکار فرایند شرکت چارگون» و نمایندگان این مراکز، به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

وی با بیان این که در جلسه مذکور فرایندهای ارسالی مراکز عملیاتی مورد بحث قرار گرفت، گفت: در هر مرکز یک الی دو فرایند انتخاب شد تا در شهریورماه 1400 در کارگاه «مستندسازی و مدل سازی فرایندهای دفتر تبلیغات اسلامی» که با هدف آشنایی نمایندگان مراکز عملیاتی با زبان BPMN  و BPMS برگزار می شود، به عنوان خروجی کارگاه مدل شوند.

سرپرست اداره توسعه و بهبود فرآیندهای مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی خاطرنشان کرد: در این جلسه «شناسنامه فرایندی» معرفی و توضیح داده شده و بنا شد تا نمایندگان مراکز عملیاتی نظرات خود را در این خصوص اعلام کنند تا در کارگروه تخصصی بهبود و توسعه فرآیندهای دفتر مورد بحث قرار گرفته و در نهایت یک شناسنامه قطعی مصوب شود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما