پنجشنبه 9 فروردين 1403   16:03:41

(مهار تورم، رشد تولید)

print

دبیر قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی:

امتیاز بندی کتب و نقد آنها می تواند به غنای علمی «پژوهان» بیافزاید

  • خلاصه :دبیر قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: ارزیابی افراد متخصص درباره کتاب ها و امتیاز بندی کتب و نقد آنها می تواند به غنای علمی «سامانه نشر الکترونیک پژوهان» بیافزاید.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فجری در نشست مشترک با اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ضمن ارائه راهکارهایی جهت تقویت پژوهان یکی از فعالیت های قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی را برگزاری جشنواره کتاب سال سبک زندگی خواند و افزود: در این جشنواره ناشران زیادی آثار خود را ارسال می کند و یک بانک از ناشران کشور در اختیار داریم که می تواند به ارتقای پژوهان در تعامل با ناشران کشور کمک بسزایی کند.

سپس حجت الاسلام والمسلمین رضا شهبازی، «دبیر میز خانواده  قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی» یکی از راه های تعامل با مخاطب را راه اندازی باشگاه مشتریان پژوهان دانست و افرود: با برگزاری آموزش های تندخوانی، مشاوره های تخصصی درباره چگونه نوشتن، تعامل با مخاطبین از طریق شبکه های اجتماعی و ایجاد شبکه محققین می توان به وسیع تر کردن دایره مخاطبین پژوهان دامن زد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن بهروزنژاد، «دبیر میز اخلاق قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی» با ارائه فرایند پیشنهادی در خصوص فعالیت های سامانه نشر الکترونیک پژوهان سه بخش ایده، تولید و بازخورگیری را اساس کار قرار داد و در این زمینه نکاتی را مطرح کرد.

در این نشست، محمود متین فر «رئیس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» با معرفی دستاوردهای حوزه IT این پژوهشگاه، به ارائه ظرفیت های سامانه نشر الکترونیک پژوهان پرداخت.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما