پنجشنبه 30 فروردين 1403   03:37:36

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب اعضای کارگروه تخصصی «مستندسازی، بهبود و توسعه فرآیندها» مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی

  • خلاصه :رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی در حکمی اعضای کارگروه تخصصی «مستندسازی، بهبود و توسعه فرآیندها» این مرکز را منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله نظرزاده در حکمی کریم ابراهیمی «مدیرکل توسعه فرایندها و فناوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی»، مهدی رحیمی فردوئی «مدیرکل منابع انسانی دفتر تبلیغات اسلامی»، سیدابوالحسن نظام دوست «رئیس اداره توسعه سیستم های سازمانی و سرپرست اداره بهبود و توسعه فرایندها مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی»، علیرضا سعادتمند مجرد قم «رئیس اداره فناوری اطلاعات معاونت فرهنگی و تبلیغی» و مهدی عامری «مدیر راهکار فرایندهای چارگون» را به عنوان اعضای کارگروه تخصصی «مستندسازی، بهبود و توسعه فرآیندها» منصوب کرد.

رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی در این حکم آورده است:

با احترام، نظر به ضرورت تسریع در توسعه و بهبود فرآیندهای دفتر تبلیغات اسلامی و با توجه به شایستگی و تخصص، شما را به مدت دو سال به عنوان اعضای کارگروه تخصصی "مستندسازی، بهبود و توسعه فرآیندها" منصوب می نمایم؛ وظایف اصلی این کمیته هم اندیشی و تصمیم سازی در خصوصاولویت بندی فرآیندهای صفی، ستادی و مدیریتی، تحلیل فرآیندهای اولویت دار، پیاده سازی در سامانه BPMS و توانمندسازی نمایندگان مراکز عملیاتی دفتر می باشد.

با عنایت به اهمیت موضوع، جناب آقای کریم ابراهیمی به عنوان رئیس و جناب آقای سیدابوالحسن نظام دوست به عنوان دبیر تعیین می گردد. امید است با حضور منظم در جلسات مربوطه، زمینه رشد و بالندگی دفتر در عرصه مدیریت فرآیندها فراهم گردد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما