جمعه 10 فروردين 1403   17:53:31

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در گفت و گویی صورت گرفت؛

تشریح فعالیت های شاخص اداره کل توسعه فرایندها و فناوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی

  • خلاصه :مدیرکل توسعه فرایندها و فناوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی به تبیین فعالیت های شاخص این اداره کل پرداخت و گفت: برای توانمندسازی حوزه مدیریت فرایندها خیز جدی برداشته ایم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، کریم ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما به تبیین فعالیت های شاخص اداره کل توسعه فرایندها و فناوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی پرداخت و اظهار داشت: هم اکنون 45 فرایند صفی، ستادی و مدیریتی در سیستم چارگون وجود دارد که این تعداد از فرایندها دستاورد بسیار خوبی است.

وی به تشریح کاربردهای مؤثر فرایندهای 45 گانه صفی، ستادی و مدیریتی پرداخت و گفت: در داشبورد مدیریتی این امکان را به مدیران داده ایم که در یک لحظه بتواند نسبت به همه فرایندهایی که به سوی وی ارسال شده است، اطلاع پیدا کند؛ این موضوع کار مدیران را بسیار آسان ساخته است.

مدیرکل توسعه فرایندها و فناوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی با اشاره به اینکه داشبورد مدیریتی سیستم بومی دفتر تبلیغات اسلامی است، به تبیین ویژگی های منحصر به فرد این سیستم پرداخت و تصریح کرد: کاهش هزینه ها، حفظ محرمانگی اطلاعات و آسانی فرایند توسعه سامانه هایی که درون دفتر تبلیغات اسلامی نوشته می شود، از خصیصه های این سیستم است.

وی افزود: انتظار ما از دوستان این است که در راستای توانمندسازی مجموعه ها در حوزه مدیریت فرایندها عزم خود را جزم کنند؛ ما نیز در اداره کل توسعه فرایندها و فناوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی برای این موضوع خیز برداشته ایم و نمایندگان فرایندها را هم معرفی کرده ایم و برای توانمندسازی آنها برنامه های جدی داریم.

ابراهیمی با اشاره به ویژگی های سامانه «BPMS» و با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی از نخستین سازمان هایی بود که این سامانه را خریداری کرد، اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به این که ممکن است مدت زمان آموزش نمایندگان فرایندها طولانی شود، منتظر نمانده ایم و خودمان در بخش های مختلف در حال مدلسازی فرآیند هستیم.

وی با اشاره به برخی مزیت های سامانه فرایندها، خاطرنشان کرد: ما فرایندهای سازمانی جدیدی را با سامانه «BPMS» تولید کنیم و برخی از فرایندها نیز هم اکنون تولید شده و برای پیاده سازی به اداره فناوری اطلاعات تحویل داده شده است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما