جمعه 10 فروردين 1403   17:45:28

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی:

تربیت پژوهشگر در زمینه معنویت پژوهی از اولویت های ما است

  • خلاصه :رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی تربیت پژوهشگر در زمینه معنویت پژوهی را از اولویت های این میز برشمرد و گفت: در این زمینه طرح واره ای را با نام «مشق اخلاق پژوهی» آماده کرده ایم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی الهی خراسانی  در آیین رونمایی از پوستر همایش ملی «معنویت و علوم اسلامی» که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، این همایش را از زیر مجموعه های پروژه «مشق اجتهاد» معرفی کرد و اظهار داشت: این همایش به ابتکار حجت الاسلام والمسلمین علیزاده «رییس پژوهشکده اخلاق و معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» طراحی شده و قدم بسیار مبارکی است و برای تثبیت و سازوار کردن معنویت در علوم اسلامی بسیار کارآمد خواهد بود.

وی با اشاره به مستحدثه و نوآمد بودن مطالعات معنویت پژوهی ادامه داد: با توجه به نو بودن مطالعات معنویت، این موضوع در اولویت میز علوم اسلامی قرار گرفته است تا با دقت و پشتکار به سامان برسد.

حجت الاسلام والمسلمین الهی خراسانی تربیت پژوهشگر در زمینه معنویت پژوهی را از اولویت های میز توسعه و توانمند سازی علوم اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برشمرد و گفت: در این زمینه طرح واره ای را با نام «مشق اخلاق پژوهی» آماده کرده ایم.

رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی یادآور شد: امیدواریم این همایش در برگزاری نشست های تخصصی، پنل های تخصصی برای ارتقای مهارت های پژوهشگران و تقویت جایگاه معنویت پژوهی در مراکز علمی مؤثر باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما