جمعه 31 فروردين 1403   08:42:23

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

وب سایت آموزش تفکرگرا و پژوهش محور رونمایی شد

  • خلاصه :سایت آموزش تفکرگرا و پژوهش محور در حوزه مدل های آموزشی و در حوزه علوم انسانی آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، وب سایت آموزش تفکرگرا و پژوهش محور با حضور حسین خنیفر «رییس دانشگاه فرهنگیان کشور»، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی الهی خراسانی «رئیس میز تخصصی توسعه و توانمندسازی علم اسلامی»، جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران از وب سایت آموزش تفکر‌گرا و پژوهش محور رونمایی شد.

در این مراسم، حجت الاسلام سید مهدی روح بخش «مدیر سایت آموزش تفکرگرا و پژوهش محور» در خصوص این پروژه اظهار کرد: با بررسی های مختلف میدانی، مراجعه به کتابخانه ها، وب سایت ها و بانک های اطلاعاتی نزدیک به ۲۰۰۰ منبع و ۷۷۰ عنوان کتاب و تعدادی مقاله در این حوزه به صورت دیجیتالی جمع آوری شد.

وی افزود: با جمع آوری این اطلاعات متوجه شدیم که در حوزه آموزش تفکرگرا و پژوهش محور در علوم اسلامی، ادبیات علمی بسیار کم وجود دارد.

وی افزود: با بررسی مدل ها و حتی مدل های خارجی حدود ۴۴ مدل آموزش تفکر محور استقراء کامل شد و مدل های نظام پرورش مآل، حلقه های محقق پرور و... را برای تبیین انتخاب کرده ایم.

مدیر سایت آموزشی تفکر گرا و پذیرش محور اظهار کرد: سایت آموزش تفکرگرا و پژوهش محور در حوزه مدل های آموزشی و در حوزه علوم انسانی در حال فعالیت است که به صورت تخصصی سه بخش اصلی دارد و این سایت نظریه ها را مطرح و مدل ها را تبیین و تجربه نگاری می کند.

وی در خصوص ضرورت این ایجاد سایت خاطرنشان کرد: این سایت یک‌منبع جامع برای اساتید به ویژه در زمینه آموزش است و کمک کار خوبی برای کلاس های آموزشی اساتید خواهد بود و با نشانی fekr.maalem.ir برای علاقه مندان قابل دسترس است.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما