جمعه 10 فروردين 1403   10:36:07

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم دینی اشراق در قم/ ارسال ۸۰۵ اثر به جشنواره/ اکران آثار از ۲۰ تا ۲۳ اسفندماه

  • خلاصه :معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: ۸۰۵ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم دینی اشراق رسید که از این تعداد ۱۳۲ اثر به مرحله رقابت راه یافت که در مرکز همایش های غدیر قم اکران می شود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی،‌ مسعود معینی‌پور روز یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: این جشنواره در چهار حوزه اصلی داستانی، فیلم‌نامه، نقد فیلم و یادداشت و همچنین سه بخش اصلی اشراق، رواق و بخش ویژه یکصدمین سالگرد تاسیس حوزه برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: بخش اشراق ویژه عموم شرکت‌کنندگان اعم از طلبه و غیر طلبه با موضوع دینی، رواق مختص به تولیدکنندگان طلبه و بخش ویژه نیز ویژه یکصدمین سالگرد تاسیس حوزه علمیه می‌باشد.
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: در بخش اشراق ۵۵۹ اثر درموضوعاتی نظیر؛ عدالت، سبک زندگی دینی، عفاف، تحکیم خانواده، نقد عرفان‌های نوظهور و فرق انحرافی، وهابیت و داعش، اخلاق، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، تمدن اسلامی و فضای مجازی ، در بخش رواق ۱۶۶ اثر مخصوص آثار سینمایی طلاب شامل موضوعاتی چون تبلیغ، طلبه و کارآفرینی، طلبه و خدمت‌رسانی، طلبه و تربیت، سبک زندگی طلاب، طلبه و فرهنگ، طلبه و شهید، طلبه و فضای مجازی و بانوان طلبه و در بخش یکصدمین سالگرد تاسیس حوزه علمیه ۷۹ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره فیلم دینی رسیده‌است.
وی بیان کرد: ۱۳۲ اثر به بخش مسابقه و رقابت راه یافت که ۸۰ اثر در بخش اشراق، ۴۱ اثر در بخش رواق و ۱۱ اثر نیز در بخش ویژه می‌باشد.
معینی‌پور افزود: از مجموع آثار دریافتی حدود ۱۷۷ طلبه شرکت کردند و ۶۳۲ اثر هم از شرکت‌کنندگان غیرطلبه به دبیرخانه رسیده‌است.
به گفته وی، آثار راه یافته به بخش مسابقه از ۲۰ تا ۲۳ اسفندماه جاری در مجموعه سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی و سینما اشراق اکران عمومی می‌شود.
دبیر چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق خاطرنشان کرد: در خلال اکران آثار نیز ۶ کارگاه دانش‌افزایی و نشست تخصصی برگزار خواهد شد که بازنمایی روحانیت در سینمای ایران، مساله شناسی عدالت در سینمای ایران، مبانی طنزنویسی و نقد فیلم از جمله عناوین این کارگاه‌هاست.
وی بیان کرد: علاوه بر جوایز در بخش‌های رقابتی جشنواره، جایزه ویژه‌ای برای یکصدمین سالگرد تاسیس حوزه علمیه، جایزه ویژه عدالت با موضوع تولیدات با رویکرد ابعاد دینی عدالت، جایزه ویژه کنگره شهدای استان قم و جایزه ویژه آموزش‌وپرورش نیز به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
به گفته معینی‌پور،‌ اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق روز ۲۳ اسفندماه جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر دفتر تبلیغات اسلامی واقع در خیابان معلم قم برگزار می‌شود.

 

 



 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما