سه‌شنبه 28 فروردين 1403   16:10:03

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به عنوان «برگزیده بخش ویژه نشریات حوزه دین»؛

ماهنامه «سلام بچه ها» در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات دینی تقدیر شد

  • خلاصه :در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات دینی، از ماهنامه «سلام بچه ها» به صاحب امتیازی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان «برگزیده بخش ویژه نشریات حوزه دین» تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، سعید هاشمی در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماهنامه «سلام بچه ها» در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات دینی، بخش ویژه نشریات حوزه دین، به عنوان «برگزیده» مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.
وی ضمن ارائه گزارش از عملکرد این نشریه گفت: مجله «سلام بچه ها» از فروردین ماه 1369 به طور منظم در حال انتشار بوده و تاکنون حدود 330 شماره از آن منتشر شده است.
سردبیر مجله «سلام بچه ها» با بیان این نشریه ویژه گروه سنی دانش آموزان متوسطه اول منتشر می شود، تصریح کرد: نشریه مذکور با رویکرد دینی منتشر می گردد.
وی افزود: مطالبی که در این مجله منتشر می شود، عبارتند از: داستان، سرگرمی، شعر، معارف اسلامی، طنز، گزارش و مطالب متنوع مطبوعاتی دیگر.
هاشمی اظهار داشت: این ماهنامه دارای تحریریه تخصصی است که در تأمین محتوا با هیچ گونه مشکلی مواجه نیست و طراحی و صفحه آرایی آن توسط تیم حرفه ای به صورت هنری و ویژه طراحی می شود. نویسندگان هم به جهت آشنایی که با نشریه «سلام بچه ها» دارند، آن را تغذیه محتوایی می کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که مشکل کاغذ، چاپ و توزیع به زودی مرتفع شود تا با چشم انداز روشنی رو به رو باشیم.
آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات دینی با تقدیر از برگزیدگان بخش‌های مختلف با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله سیدمحمدسعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری و احمدامیرآبادی فراهانی «نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی» در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این دوره از جشنواره، ۱۹۵ نفر از خبرنگاران و روزنامه نگاران با بیش از ۸۰۰ اثر شرکت کرده بودند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما