شنبه 1 ارديبهشت 1403   14:56:50

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیر رادیو معارف:

سوگواره ملت امام حسین(ع) از الگوهای موفق همکاری و هم افزایی میان نهادهاست

  • خلاصه :مدیر رادیو معارف با اشاره به همکاری مشترک دفتر تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رادیو معارف در اولین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) گفت: این سوگواره از الگوهای موفق همکاری و هم افزایی میان نهادهاست.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مسعود کاویانی "دبیر اولین سوگواره ملت امام حسین و مدیر رادیو معارف" در مراسم اختتامیه سوگواره ملت امام حسین(ع) که به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رادیو معارف در سالن سینمایی وزارت ارشاد برگزار شد، به اهداف برگزاری این سوگواره اشاره و تصریح کرد: هم افزایی و شناخت ظرفیت‌ها و نیازها، استعدادها و تبادل تجارب تلاشگران عرصه عاشورا، ابهام ظرفیت‌ها و جلوگیری از اتلاف بیت المال، شبکه سازی و شناخت شخصیت‌های ملی و بین المللی، ایجاد وحدت در برند سوگواره در کنار فعالیت‌های مستقل هر سوگواره، پرهیز از کارهای تکراری و موازی کاری و تخصصی کردن هر بخش، توسعه حوزه مردمی سوگواره و ایجاد بستر مناسب برای هیئت‌ها از دیگر اهداف برگزاری این سوگواره به شمار می‌رود.
کاویانی به ارائه گزارش آماری آثار دریافتی اشاره کرد و گفت: در مجموع تعداد ۱۱ هزار و ۸ اثر به دبیرخانه سوگواره در سطح ملی ارسال گردید که شامل ۴ هزار و ۱۲ اثر در بخش مردمی و ۶ هزار و ۹۹۶ اثر در بخش حرفه‌ای می‌شود. در بخش اشراق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه سه هزار و ۹۹۰ اثر دریافت کرد.
وی افزود: در بخش مهر محرم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان، جمعاً ۶ هزار و ۷۴۱ اثر دریافت و در بخش پویشی نیز تولیدات رادیویی و صوتی جمعاً ۱۳۶ اثر است.
دبیر اولین سوگواره ملت امام حسین و مدیر رادیو معارف این سوگواره را از الگوهای موفق همکاری و هم افزایی میان نهادها خواند و با اشاره به همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رادیو معارف در این سوگواره گفت: قرار است دبیری این سوگواره بین المللی هرسال به یکی از این مجموعه ها واگذار شود که امسال دبیری آن را رادیو معارف برعهده داشت.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما