چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403   11:44:41

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

حجت الاسلام والمسلمین محمدلو:

هنوز فعالان دینی عرصه رسانه از سوی سازمان های فرهنگی جدی گرفته نشده اند

  • خلاصه :فعال عرصه رسانه و فضای مجازی گفت: سلام فرمانده گزاره مهمی را مورد توجه قرار داد؛ این گزاره توجه به فضاست. ما در ازای فضا کانون ها و هیئات مذهبی را در ذهن داریم و هنوز فعالان دینی عرصه رسانه از سوی سازمان های فرهنگی جدی گرفته نشده اند
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا محمدلو فعال عرصه رسانه و فضای مجازی در اولین برنامه اندیشگاه رسانو که به بررسی تحلیلی الگوهای موج آفرینی در فضای مجازی با تولیدات مذهبی و با تمرکز بر سرودهای «عزیزم حسین (ع)» و «سلام فرمانده» اختصاص یافت، گفت: انقلاب اسلامی توانسته است در ساختن یک جنبش اجتماعی در سنین پایین افراد توده جامعه موفق باشد.
وی افزود: سرود سلام فرمانده پدیده ای است که توانست موانع قومیتی و ادبیاتی را پشت سر گذارد و از یک فعالیت شبکه ای به یک جریان اجتماعی تبدیل شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمدلو خاطرنشان کرد: سلام فرمانده گزاره مهمی را مورد توجه قرار داد؛ این گزاره توجه به فضاست. ما در ازای فضا کانون ها و هیئات مذهبی را در ذهن داریم و هنوز فعالان دینی عرصه رسانه جدی گرفته نشده اند.
وی انسجام اسلامی را از داشته ها و ظرفیت های اجتماعی جهان اسلام دانست و گفت: توجه به جزئیات است که باعث تمایز یافتن سرود سلام فرمانده شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما