پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:53:28

(مهار تورم، رشد تولید)

print

حجت الاسلام والمسلمین حاجیانی مطرح کرد:

مردمی بودن، رمز موفقیت سرود «سلام فرمانده»

  • خلاصه :مدیرکل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: تجربه ثابت کرده است که عمده محصولاتی که به صورت سازمانی تولید و منتشر شده اند، از قابلیت موج آفرینی کمتری نسبت به تولیدات مردمی برخوردارند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی حاجیانی مدیرکل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی در اولین برنامه اندیشگاه رسانو که به بررسی تحلیلی الگوهای موج آفرینی در فضای مجازی با تولیدات مذهبی و با تمرکز بر سرودهای «عزیزم حسین (ع)» و «سلام فرمانده» اختصاص یافت، گفت: اداره کل فضای مجازی تلاش دارد تولید علم و محتوا در میدان رسانه را افزایش دهد.
وی افزود: یکی از ثمرات رشد تولیدات در عرصه فضای مجازی رویداد بین المللی ملت امام حسین (ع) بود که اختتامیه آن در روز گذشته برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین حاجیانی خاطرنشان کرد: عنوان اندیشگاه رسانو را در اجتماع کنشگران فعال در عرصه رسانه های نوین دیده ایم؛ برگزاری کرسی های متعدد با موضوع رویدادهای رسانه ای روز یکی از برنامه های این اندیشگاه است.
وی موج آفرینی در فضای مجازی را یکی از اصلی ترین مسائل فعالان رسانه ای دانست و گفت: باید دید آیا تشکیلات و زیرساخت های لازم برای این موضوع ایجاد شده یا نیاز به بازبینی و اصلاح دارند؟
مدیرکل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: تجربه موج آفرینی سرود سلام فرمانده می تواند به بسیاری از مجامع فعال عرصه فضای مجازی در تشخیص مسیر درست برای ایجاد موج کمک کننده باشد.
وی با اشاره به لزوم داشتن مبنای مشترک برای رسیدن به جریان آفرینی افزود: داشتن اشتراک مبنایی و یا تقابل مبنایی می تواند کاربران فضای مجازی را به واکنش وادار کرده و موج آفرین باشد.
حجت الاسلام والمسلمین حاجیانی بیان داشت: مخاطب داشتن یک برنامه رسانه ای یکی دیگر از اصول مهم در ایجاد موج است؛ محسنات و عیوب یک کار رسانه ای متناظر با مخاطبین آن قابل بررسی است.
وی گفت: تجربه ثابت کرده است که عمده محصولاتی که به صورت سازمانی تولید و منتشر شده اند، از قابلیت موج آفرینی کمتری نسبت به تولیدات مردمی برخوردارند.
مدیرکل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی در پایان اظهار کرد: سرگرم کنندگی باید یکی از مشخصه های اصلی در تولیدات رسانه ای ما باشد؛ این یک اصل غیرقابل انکار بوده و از راه های مهم برای ارتباط گیری مخاطب با محصول رسانه ای است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما