شنبه 1 ارديبهشت 1403   02:56:41

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

پیشنهادات معاون مهر برای دوره جدید روابط عمومی

  • خلاصه :معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در دیدار مدیر جدید روابط عمومی این نهاد حوزوی، پیشنهاداتی را ارائه کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین احمد اولیایی «مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی» اظهار داشت: یک واقعیتی در برخی افراد دفتر وجود دارد که روابط عمومی می تواند آن را تعدیل کند و آن نوعی توهم توطئه است. اساساً رقابت یک واقعیت است؛ یعنی در هر عرصه ای از جمله عرصه فرهنگ رقابت وجود دارد اما این که تصور شود که همه در بیرون متحد شده اند تا ما یعنی دفتر را مورد هدف قرار دهند، اشتباه می باشد، هر چند که این تصور فراگیر است. 
وی گفت: این‌ تصورات معمولاً منتسب به اخلاق اقلیت می باشد، یعنی اقلیت با این چیزها رشد می کند، اما پس از این که به اکثریت تبدیل می‌شوند، در اکثریت هم جنس حرفشان اقلیتی است. 
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به این مطلب که این نگاه حتی باعث پوشیده شدن چهره علمی دفتر شده است، تصریح کرد: می توان با هرکس که ضدیتش ثابت نشده است کار کرد.
حجت الاسلام والمسلمین شیخ اسلامی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در سازمان خاطرنشان کرد: گاهی اوقات روابط عمومی‌ها به مشکلات دامن می‌زنند، یعنی رقابت را با تقابل اشتباه می‌گیرند؛ اینها مشکلاتی است که باید رفع شود. 
ایشان افزود: جایگاه روابط عمومی باید مشخص شود و پرسش هایی که در این زمینه مانند دامنه فعالیت و سطح مخاطبان و وجود دارد تعیین تکلیف شود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما