جمعه 31 فروردين 1403   03:07:32

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در جریان بازدیدی صورت گرفت؛

بررسی ساختار و تشکیلات مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق

  • خلاصه :سرپرست اداره کل توسعه فرایند‌ها و فناوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی در بازدید از مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق گفت: ساختار و سازمان نفرات پیشنهادی از سوی این مرکز طبق اساسنامه و صورتجلسه ابلاغی ریاست دفتر تبلیغات اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی( تبلیغ نیوز )، کریم ابراهیمی در بازدید از مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی «مدیر عامل این مرکز» برگزار شد، اظهار داشت: ساختار و سازمان نفرات پیشنهادی از سوی مرکز مذکور طبق اساسنامه و صورتجلسه ابلاغی ریاست دفتر تبلیغات اسلامی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی ضمن تشکر از مدیر عامل و کارشناسان مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق بابت همکاری ها و تعاملات صورت گرفته، به بیان پیشنهادی پرداخت و گفت: ساختار و سازمان نفرات این مرکز شامل چند پست باشد که تنها 3 پست آن ساختاری و دارای کد باشد و الباقی غیرساختاری باشند؛ همچنین، پیشنهاد شد برای تمامی پست های این مرکز توسط معاونت منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی کارتابل در نظر گرفته شود.

سپس، حجت الاسلام والمسلمین قطبی ضمن ارائه ساختار پیشنهادی خاطرنشان کرد: مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق یک واحد خودگردان(وابسته) در قالب یک مرکز هزینه در ساختار کلی دفتر تبلیغات اسلامی می باشند.

گفتنی است ساختار نهایی مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق، پس از تصویب هیأت مدیره این مرکز و ابلاغ رییس دفتر تبلیغات اسلامی قابل اجرا خواهد بود.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما