سه‌شنبه 28 فروردين 1403   14:58:58

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

تلاش بدخواهان برای تضعیف مبادی ایمانی شیعیان/ گسترش سوگواره مجازی اشراق در ابعاد بین المللی

  • خلاصه :معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از گسترش سوگواره مجازی اشراق در ابعاد بین المللی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده در دیدار دست اندرکاران هفتمین سوگواره مجازی اشراق با آیت الله محمدعلی علوی گرگانی به تلاش دشمنان اسلام برای تحت الشعاع قرار دادن مراسمات عزاداری در ایام کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: فضای ایجاد شده به دلیل شیوع کرونا به شکل خاص باعث شد که آیین های عزاداری مقداری تحت الشعاع قرار بگیرد و در این میان، بدخواهان تلاششان بر این بود که این فضا را به سمت تضعیف مبادی ایمانی شیعیان، مردم ایران و امت اسلام ببرند.

وی با اشاره به برگزاری هفتمین سوگواره مجازی اشراق گفت: در چنین فضایی، مأموریت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خیلی بیشتر شد و اهمیت آن مضاعف شد و دوستان اهتمام کردند و برنامه گسترده و مفصلی را با عنوان سوگواره مجازی اشراق برنامه ریزی و طراحی کردند.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: در این فضا برای طیف وسیعی از طلاب، فضلا و مبلغان نقش تعیین شد و فراتر از طلاب، برای دانشجویان حزب اللهی، آحاد امت و کسانی که می خواستند به نوعی ابراز ارادت کنند و چراغ خیمه اباعبدالله(ع) روشن بماند، در این سوگواره شرایط فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: به لطف و عنایت الهی و حضرت اباعبدالله(ع)، باید بگوییم که این سوگواره امروز ابعاد بین المللی پیدا کرده است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما